• 02-12-2007, 21:41:13
    #1
    Forumda bölümler arası hızlı geçiş için sağ altta birşey vardı eskiden. Oradan bölümler arasında hızlı geçiş yapılabiliyordu. Onu siteme tekrar nasıl ekleyebilirim?
  • 02-12-2007, 21:52:56
    #2
    Vbulletin ayarları - Genel ayarlar - 3 . sırada gitmek istediğiniz klasör/forum diye birşey olmalı evet yaparsan tamamdır
  • 03-12-2007, 02:16:12
    #3
    Tamamdır çok sağol. +rep
  • 03-12-2007, 02:21:07
    #4
    site büyükse bu ayarı kapatmanı öneririm sayfalar açılırken kasar ve serveri yorar
  • 03-12-2007, 11:43:13
    #5
    Site sunucuda bulunuyor zaten. Ayrıca vbulletin optimizasyonunu iyi yapmıştım. Bölümlerde görüntülenyen üyeler, üye olmayanların online şahısları görmesi vs. onların hepsi kapalı. Bunun bir sakıncası olmasın artık