• 26-04-2013, 19:33:12
    #1
    Vbulletin İtrader Ykledim Aşşağıdaki Hatayı Alıyorum


  • 26-04-2013, 19:53:17
    #2
    includes klasörü içindeki init.php dosyasını aç, = işaretinin yanlarındaki tüm & işaretlerini silip kaydet tekrar dene.

    Böyle bir hata alındığında ve 3.8.x sürümü kullaniyorsanız büyük ihtimalle Sunucu PHP sürümü yükseltilmiştir.

    Eğer yukardaki gibi düzelmez ise, includes klasöründeki config.php dosyasını masaüstüne indirip editörümüzle açıyoruz.

    Açtığımızda;
    <?php kısmının hemen altına

    ini_set(display_errors, 0);

    bunu ekleyip dosyayı kaydedip, ftp yolu ile includes klasörüne atıyor ve yeniliyorsunuz.
    Yani şu şekilde olacaktır.

    <?php
    ini_set(display_errors, 0);
  • 26-04-2013, 20:19:12
    #3
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    includes klasörü içindeki init.php dosyasını aç, = işaretinin yanlarındaki tüm & işaretlerini silip kaydet tekrar dene.

    Böyle bir hata alındığında ve 3.8.x sürümü kullaniyorsanız büyük ihtimalle Sunucu PHP sürümü yükseltilmiştir.

    Eğer yukardaki gibi düzelmez ise, includes klasöründeki config.php dosyasını masaüstüne indirip editörümüzle açıyoruz.

    Açtığımızda;
    <?php kısmının hemen altına

    ini_set(display_errors, 0);

    bunu ekleyip dosyayı kaydedip, ftp yolu ile includes klasörüne atıyor ve yeniliyorsunuz.
    Yani şu şekilde olacaktır.

    <?php
    ini_set(display_errors, 0);

    Teşekürler