Vbulletin Hata Alıyorum
2
●573
- 26-04-2013, 19:53:17includes klasörü içindeki init.php dosyasını aç, = işaretinin yanlarındaki tüm & işaretlerini silip kaydet tekrar dene.
Böyle bir hata alındığında ve 3.8.x sürümü kullaniyorsanız büyük ihtimalle Sunucu PHP sürümü yükseltilmiştir.
Eğer yukardaki gibi düzelmez ise, includes klasöründeki config.php dosyasını masaüstüne indirip editörümüzle açıyoruz.
Açtığımızda;
<?php kısmının hemen altına
ini_set(display_errors, 0);
bunu ekleyip dosyayı kaydedip, ftp yolu ile includes klasörüne atıyor ve yeniliyorsunuz.
Yani şu şekilde olacaktır.
<?php
ini_set(display_errors, 0);