• 02-12-2007, 04:20:11
    #1
    Bu soruyu merak ediyorum deneyen oldumu. Ana sayfayı html yapıp forumu index.php olarak göstersem forumun hitinde düşme olurmu. Google'den gelen kullanıcılar azalırmı acaba?
  • 02-12-2007, 04:40:59
    #2
    googleden gelen kullanıcı forum anasayfasına gelmiyorki ( gelende vardır ama çok az 1 2 ) onun için birşey olmaz bence
  • 02-12-2007, 08:47:10
    #3
    Arama motorlari açisindan birşey farketmez ancak sitenin sürekli olan kullanicilarini sıkıntıya sokabilir mesela ben elimden geldiğince portalsiz sitelere takilmaya çalişirim
    siteye girip foruma giriş e tiklamak işkence gibi gelir bana
  • 02-12-2007, 10:58:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Index.html kullanan bir cok büyük forum/lar var. Bence sakincasi olmaz. Ama iste bazen iskence bile olabiliyor bazi kullanicilar icin. (=
  • 03-12-2007, 06:03:10
    #5
    neden işkence olsun ki
    işkence olacak bi durum yok
    index.html atarsın
    forumdaki navbar ve logo linkini index.php ye verdinmi hiçbişeycik olmaz
  • 04-12-2007, 17:10:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Google dan yana bir sorun olacağını sanmam ama görünüş itibariyle güzel olmayabilir forumlarda index hoş olmuyor.. Her kullanıcıya bir kez göstererek yaparsan olabilir isteyen clikler birdaha görmez..
  • 05-12-2007, 18:05:15
    #7
    Bence hit artar