• 01-12-2007, 16:28:58
    #1
    Fdx
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaslar bikac sorunum var umarım sizlerle beraber o sorunları giderebiliriz.
    Yedeğimi yeni sunucuya aktarırken eski sunucudaki ftp yedeğini almıstım ama bilgisayardaki bir program yüzünden dolayı masaüstündeki ftp yedeklerim Silindi.Bu Yedekler Arasında Foruma ait özel bir tema vardı.Temanın Uzantısı farklı idi
    Yeni sunucuma foruma yedeği aktarırken o farklı isimdeki temanın ismini hatırlayamadım / veya ismini tam olarak girmediğimde forum yedeği sorunsuz olarak alıyor ama yedek cıkmıyor.Kaynagı Görüntülediqimde bos yazılar / <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> gibi html bas kısımlar cıkıyor.
    Buradaki tema sorununu nasıl giderebilirm daha onceden basına gelen bu vb tarzda olay(lar) varmı arkdaslr
  • 26-12-2007, 00:28:17
    #2
    Siteni İnternet Explorer le Aç
    Siten Açılır Ama Butonlar Çıkmaz Css Çalışmaz
    Sen Butonlara Sag Tıkla Url den Temanın Adını Alırsın
    veya
    Siteni Mozilla veya İnternet Explorer le Aç Sayfanın Kaynagını Görüntüle Mutlak Temanın Bir Dosyasının Url Bulabilirsin