Yedeğimi yeni sunucuya aktarırken eski sunucudaki ftp yedeğini almıstım ama bilgisayardaki bir program yüzünden dolayı masaüstündeki ftp yedeklerim Silindi.Bu Yedekler Arasında Foruma ait özel bir tema vardı.Temanın Uzantısı farklı idi

Yeni sunucuma foruma yedeği aktarırken o farklı isimdeki temanın ismini hatırlayamadım / veya ismini tam olarak girmediğimde forum yedeği sorunsuz olarak alıyor ama yedek cıkmıyor.Kaynagı Görüntülediqimde bos yazılar / <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> gibi html bas kısımlar cıkıyor.
Buradaki tema sorununu nasıl giderebilirm daha onceden basına gelen bu vb tarzda olay(lar) varmı arkdaslr