• 05-04-2013, 19:26:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İyi Günler. Facebook Tarzı Chat Eklentisi Var Mı ?
    Forum İçinde Arkadaş Olarak Eklediğin Kişi ile Anlık Yazışma Yapması İçin
  • 06-04-2013, 14:42:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güncel
  • 20-04-2013, 13:08:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    cometchat var bakabilirsin.
  • 23-04-2013, 17:17:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ücret karşılığı satılan bir eklenti vardı adını unuttum ama vbulletin-turkey de kullanılıyordu hatta
  • 23-04-2013, 17:21:39
    #5
    facebookun kullandigi sistem arrowchat olmasi lazim. vbulletin entegrasyonu vardi bir arastirir misiniz.
  • 05-05-2013, 02:14:39
    #6
    Sanırım o eklenti forumu fazlaca kasıyordu.
  • 05-05-2013, 03:26:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Chatbox olarak aratırsanız bulabilirsiniz free.