• 20-03-2026, 17:41:37
    #1
    Kaos vandal yada felaketin Kalbi olması zorunludur
    İlk mailini teslim edebilecek kişiden alıacaktır

    r10 da 2 sene altı üyelikler yada +50 ticaret puanı kişiler yazmasın lütfen .
  • 20-03-2026, 19:16:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaos vandal yada felaketin Kalbi olması zorunludur
    İlk mailini teslim edebilecek kişiden alıacaktır

    r10 da 2 sene altı üyelikler yada +50 ticaret puanı kişiler yazmasın lütfen .
    ilk mailli 15k ya sattigim hesap var profilimde konu linkim mevcut güvence için kimlik veyahut itemsatis tercih edilir sorun yok. başta ilk maili vermeyecektik içinde önemli şeylerimiz vardı onları ayıkladık şuan ilk mailiyle birlikte verilecek ulaşabilirsin.