• 01-08-2025, 22:56:53
    #1
    Merhaba,

    GOLD 1'im ekip arıyorum var mıdır
  • 01-08-2025, 22:58:10
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gel girek.
  • 01-08-2025, 23:00:04
    #3
    Bronz varsa gireriz
  • 01-08-2025, 23:02:16
    #4
    2 senedir oynamıyordum son 1 haftadır oynuyorum 11 levelim orta derecede oynuyorum sıkılıyorum tek girerken. istiyorsan oynarız
  • 01-08-2025, 23:05:42
    #5
    rekoda adam eksıkse gelırım raze harıcı oynamam bılgınıze