Merhabalar, uzun zamandır oynadığım ve yatırım yaptığım hesabımı evlendiğimden dolayı vakit ayıramadığım için satıyorum.

Şuanda böyle bir hesap açmak ve skinleri almak isterseniz ( battle pass hariç ) 69.165 VP 13.000 TL'den fazla tutacaktır.

Hesap 500 LV'dir. Battle Pass, spreyler vs fiyata dahil etmedim, VP olarak da saymadım.


Hesapta şuanda 1200 Hazır VP Bulunmaktadır.


Hesabın içindekiler:


Vandallar:

Asil vandal
Zamanın Ötesi
Yağmacı
Yitik
RGX
GAIA
IŞIK MUHAFIZI
NEPTÜN
ONI
EVORI RÜYA KANATLAR - YENI ÇIKAN
Kum Fırtınası
Altın Afet
----

PHANTOM SKINLERI:

Fatih Phantom
Afet
Asil
Işık muhafızları
İyon
Oni
Özel Harekat
Protokol
Spectrum
----

Bıçak:

VCT LOCK//IN MERHAMET
Altın Afet Hançer
Prizma Balta



Sherif Skinleri:

Protokol
Yağmacı
Seri tetik
--
Ghost:

Cesur Yürek- Maymun Ghost yani
Fatih Ghost
---
Operatör Skinleri:

Yağmacı Operatör
Ejder Operatör
İyon Operatör
Yitik Operatör
----

Spectre skinleri:

Protokol spectre
Asil spectre
Yitik spectre
---
Marshall:

Fatih Marshall
----

Ares:

Anomali ares
---


Hesabın maili R10'da bir arkadaştan aldım 2 3 yıl önce. Onun kişisel maili olduğu için vermedi. Maili değiştirerek ve doğrulamaları açarak sorunsuzca kullanmaya devam edebilirsiniz.

Hesap Dia olarak sezonu kapattı. Şuanda gold 2 seviyesinde.

Hesap için istediğim rakam: 7.000 TL'dir.

PM üzerinden veya WhatsApp 0531 898 1432 yazabilirsiniz.