Sadece Vandal-Sheriff-Ghost-Bıçak oynayan biriyim. Yalnızca bu silahların skinleri olan hesaplara talip olmayı yeğlerim.
Bütçem hesaba yatırılan meblağnın max %50'si kadardır. Malum CS2'nin de çıkmasıyla beraber
Bir de ticareti hesap alım satımı yapan bilindik sitelerden yapacağım.