• 26-11-2020, 20:39:01
    #1
    varmı oyun oynayacak .
    şuan iyiyim . iyi kill aliriz
  • 26-11-2020, 20:40:30
    #2
    rank nedir hocam girelim beraber
  • 26-11-2020, 20:41:30
    #3
    Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rank nedir hocam girelim beraber
    demir2 ye düşmüs bayadir oynamıyorum haftada 1-2 giriyoru m..
  • 26-11-2020, 21:24:00
    #4
    pc güzel olsa oynardık internette kafede oynuyordum korona vs. var hiç gidemiyom.