• 11-08-2015, 14:03:32
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dijitalturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah razı olsun hocam, tasarımı geliştirmeniz lazım birde bazı büyük namaz vakti uygulamalarında bile hatalar oldu namaz vakitleri yanlış saatler girildi sonra özür dilediler defalarca kendilerinden kaynaklıydı çünkü sorun, sizde böyle bir durum var mı? Verileri internet açık olunca ayda 1 diyanetten otomatik mi çekiliyor veya el ile çekmemiz mi gerekiyor ?
    bazı uygulamalar kendileri hesaplama yapıyor. o yüzden hataları olabiliyor. bu uygulama ise direkt diyanetin aylık namaz hesaplamalarını telefona indiriyor ve 1 ay boyunca oradan okuma yapıyor.

    vakitlerin son kullanma tarihi var. o tarihe kadar elle güncellemeniz lazım. zaten program size güncelleyin diye hata verecek. orada elle tekrar ilçe seçip kaydet demeniz yeterli.
  • 12-08-2015, 21:21:45
    #11
    yeni tasarım hakkındaki görüşleriniz?
  • 12-08-2015, 23:19:16
    #12
    elinize sağlık güzel olmuş... Daha da geliştirebilmeniz umuduyla
  • 21-08-2015, 15:04:41
    #13
    2.1 sürümü çıkmıştır
  • 21-08-2015, 19:57:50
    #14
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ismini namazaman koysanız nasıl olur ?
    Öneri bence çok güzel ama bir gazete yüzünden o ad baya kirlenmiş durumda o yüzden yanlış anlaşılabilir.
  • 30-08-2015, 20:24:54
    #15
    bu kadar emek harcamama rağmen istediğim indirilme sayısına ulaşamadım. birde kaldırılma sayısı çok fazla. reklamsız ve internete 1ay ihtiyaç duymamasına rağmen.