the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ismini namazaman koysanız nasıl olur ?
Öneri bence çok güzel ama bir gazete yüzünden o ad baya kirlenmiş durumda o yüzden yanlış anlaşılabilir.