• 14-05-2026, 00:59:57
    #1
    Selamun aleykun, instagram, omurlukdert
    Kullanıcı ismi sizce nasıl?
  • 14-05-2026, 01:01:13
    #2
    Akılda kalıcı güzel bir kullanıcı adı bence hocam depresif şeyler paylaşılır
  • 14-05-2026, 01:02:06
    #3
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akılda kalıcı güzel bir kullanıcı adı bence hocam depresif şeyler paylaşılır
    Tesekkur ederim hocam, bir gönderi olusturup atilla kaya müzigi koydum bile 😄
  • 14-05-2026, 01:02:40
    #4
    Yeni aldıysanız boşta kaldığına şaşırdığım bir kullanıcı adı hayırlı olsun, gayet güzel depresif şeyler paylaşılabilir @dert diye bir sayfa vardı o tarz.
  • 14-05-2026, 01:03:02
    #5
    Şimdi gördüm hocam buradan devam 🤌
  • 14-05-2026, 01:05:26
    #6
    adagursoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni aldıysanız boşta kaldığına şaşırdığım bir kullanıcı adı hayırlı olsun, gayet güzel depresif şeyler paylaşılabilir @dert diye bir sayfa vardı o tarz.
    Evet hocam bostaymıs yeni aldım tesekkur ederim
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi gördüm hocam buradan devam 🤌
    Tesekkurker hocam 😊
  • 14-05-2026, 01:08:26
    #7
    adagursoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni aldıysanız boşta kaldığına şaşırdığım bir kullanıcı adı hayırlı olsun, gayet güzel depresif şeyler paylaşılabilir @dert diye bir sayfa vardı o tarz.
    Hocam size mugla ile ilgili cok güzel kullancıı adları satbbilirim dusunurseniz @muglamekanlar , @muglafiyat @muglayat
  • 14-05-2026, 01:27:07
    #8
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam size mugla ile ilgili cok güzel kullancıı adları satbbilirim dusunurseniz @muglamekanlar , @muglafiyat @muglayat
    Sağolun hocam ilgilenmiyorum o tür konularla teşekkürler
  • 14-05-2026, 03:45:00
    #9
    OmurilikDert gibi Gece gece kafa böyle