SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akılda kalıcı güzel bir kullanıcı adı bence hocam depresif şeyler paylaşılır
Tesekkur ederim hocam, bir gönderi olusturup atilla kaya müzigi koydum bile 😄