Herkese Selamlar,
Aranıza Bolu'dan katılıyorum. Endüstri Mühendisiyim.
Uzun süredir kurumsal süreçler, veri analizi ve otomasyon üzerine projeler geliştiriyorum.
Özellikle Python ile Bot Yazılımı, Web Scraping (Veri Çekme) ve Excel/VBA konularında teknik çözümler üretiyorum. Bilgi ve tecrübemi R10 ailesiyle paylaşmak ve freelance ağımı genişletmek için buradayım.
Mühendis titizliğiyle çalışmayı seven herkese kapım açıktır.
Tüm arkadaşlara hayırlı işler, bol kazançlar dilerim.
Saygılarımla, Yusuf
Merhaba R10 Ailesi!
11
●178
- 18-02-2026, 17:24:43Merhabalar,
Aramıza hoş geldiniz. Forum kurallarına göz atmayı unutmayın lütfen. - https://www.r10.net/forum-kurallari/
İyi forumlar.