Konu
Merhaba R10 Ailesi!
18-02-2026, 17:24:43
#4
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Merhabalar,
Aramıza hoş geldiniz. Forum kurallarına göz atmayı unutmayın lütfen. -
https://www.r10.net/forum-kurallari/
İyi forumlar.