• 30-09-2025, 07:15:05
    #1
    20 dkkadır bekliyorum ya
  • 30-09-2025, 07:27:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Forumda iyice işsizler konusu artmaya başladı
  • 30-09-2025, 07:30:04
    #3
    Senin güzergahı geçtik elinde telefonla konu açıyordun bizi görmedin. Otobüsle gel sana zahmet.
  • 30-09-2025, 07:53:34
    #4
    Servis gelmedi, sende yumurta konusu açayım dedin 🤦
  • 30-09-2025, 07:54:47
    #5
    Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Servis gelmedi, sende yumurta konusu açayım dedin 🤦
    Sen şeytannnn 😂
  • 30-09-2025, 07:56:18
    #6
    OzgunYazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda iyice işsizler konusu artmaya başladı
    Yoo işsiz değilim ve işsiz kalmaktan çok korkuyorum yoksa beklemezdim zira kirayı kim ödeyecek
  • 30-09-2025, 08:16:27
    #7
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    Hocam burası twitter vb. değil böyle boş konular açarak ana sayfayı kirletme lütfen. Önemli konular oluyor göremiyor insanlar bu gibi konular yüzünden.

    @BHE Digital;
  • 30-09-2025, 08:38:23
    #8
    Foruma üye olma şartları değiştirilmeli acilen...!