OzgunYazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda iyice işsizler konusu artmaya başladı
Yoo işsiz değilim ve işsiz kalmaktan çok korkuyorum yoksa beklemezdim zira kirayı kim ödeyecek