Burada , yardım isteyen de yardim beklenen de, bu isi para için yapmiyor mu? Yardım isteyen kişilerin çoğunun amacı, kendi işinin hallolup maddi kazanç saglayabilmesi değil mi?
Peki bir şekilde kazanç saglama amacıyla birseyler yapip takıldığı yerde yardim isteyen kişiye, ayni şekilde bu siteye kazanç saglama amacıyla giren kisiler neden ücretsiz yardım etsin?
Bence asıl sorun , kendi işlerini, kazançlarını, menfaatlerini herseyin ustunde goren bencil kişiler. Sonuçta senin yardim beklediğin ve belki sana göre "ufak, iki dakikalik ,basit " olan şey, ucretsiz yardım beklediğin kişinin geçim kaynağıdır..
( Keşke ergen olsam ama yas 42 ne yazık ki

)