Evet ama o kişinin amacında konu sahibine satış yapmaktan ziyade konuda kendi reklamini yapmaktır diye tahmin ediyorum. Yazmamaliymis ama o konuda haklisiniz
r10 da konu açmak ücretsiz reklamını konu yaparak açabilirler yoksa herkes parasını kazansın inşallah yakın zamanda param sana nasip olur