• 22-02-2024, 17:08:04
    #46
    baya zaman oldu, ozamanlar radmin baya aktifti devrettikten sonra görünmedi hiç, aklıma geldi yad etmiş oldum
  • 22-02-2024, 17:35:37
    #47
    Ben üye olduğumda dolar 1.4 liraydı シ
  • 22-02-2024, 17:37:37
    #48
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baya zaman oldu, ozamanlar radmin baya aktifti devrettikten sonra görünmedi hiç, aklıma geldi yad etmiş oldum
    Grafiktasarimerkezi bir forum vardı oranın kurucusuydunuz galiba değil mi doğru hatırlıyorum
  • 22-02-2024, 18:01:22
    #49
    https://www.youtube.com/watch?v=MK0LVpX867w


    Hep bir yerlere gidecekmiş gibi yaşadı:
    Okunaksız, düzendışı, tedirgin .
    Bir gün baktı ki bu dünya göze-göz, dişe-diş ;
    Bir gün baktı ki bu dünya yaşanmıyacak kadar güzel
    Silip ak kağıtlarda yazılmış sabahlarını, akşamları,
    Bir büyük deniz düşünerek sustu
    Artık sana şiir yok. Artık hiç kimselere yok.
    Şimdi bir nehirde gidiyor kara şapkası
  • 22-02-2024, 18:19:04
    #50
    yaşlandıkk
  • 22-02-2024, 20:28:35
    #51
    Aşağı yukarı 16 yıldır biliyorum 15 yıldırda kayıtlıyım. Abim biraz daha fazla sanırım ondan görüp üye olmuştum.

    @mavikorku;
  • 22-02-2024, 22:35:11
    #52
    Kurumsal Üye
    Daha dün gibi değil mi
  • 22-02-2024, 22:53:59
    #53
    16 yılda benden
  • 22-02-2024, 22:58:35
    #54
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım 2007-2008 yıllarında bazı üyeliklerde yaşanan veritabanı kaybı olayını saymıyorlar hocam. Aynı şey benim başıma da geldi malesef.🙂
    veritabanı problemi 2012deydi sanırım bir ramazan günü