MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baya zaman oldu, ozamanlar radmin baya aktifti devrettikten sonra görünmedi hiç, aklıma geldi yad etmiş oldum
Grafiktasarimerkezi bir forum vardı oranın kurucusuydunuz galiba değil mi doğru hatırlıyorum