Konu
R10'da geçen 17.Yıl
22-02-2024, 17:37:37
#48
Sheftally
MuGi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
baya zaman oldu, ozamanlar
radmin
baya aktifti devrettikten sonra görünmedi hiç, aklıma geldi
yad etmiş oldum
Grafiktasarimerkezi bir forum vardı oranın kurucusuydunuz galiba değil mi doğru hatırlıyorum