Konu
R10'da geçen 17.Yıl
22-02-2024, 22:58:35
#54
NetHunterz
tiscali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sanırım 2007-2008 yıllarında bazı üyeliklerde yaşanan veritabanı kaybı olayını saymıyorlar hocam. Aynı şey benim başıma da geldi malesef.🙂
veritabanı problemi 2012deydi sanırım bir ramazan günü