• 20-01-2024, 12:59:48
    #28
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orası Türkiye değil kurallari var kurallara uymadigin dakikada deport yersin!
    AdvertorialReklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam amerika vatandaşıyım diyor bizim ki adama kuralları öğretiyor ilginç konu olmuş Bizim bu halkın çok bilmişliği beni öldürüyor.
    Kötü bir niyetim yok, sadece dost acı söyler mantalitesinde olacakları ve olabilecekleri söylüyorum. 10 yıl deport edemez diye birşey yok konuya hakim degil arkadaş.
    Yazdım kuzenime alacam evrakların görüntüsünü. 2021 yılında gelip 2023 yılı kasım ayın geri gönderdiler, çok isterse o 5+5 diyen arkadaş paylaşıcam gerekli mahkeme kayıtlarını. Mahkemesi erkendi ilk gelenlerden oldugu için 3. mahkemede yedi deportu. Konuyu açan arkadaşın dedigi gibi 5+5 varmıymış yokmuymuş onu göstermek istiyorum. İtirazı red edildi kagıdı bana göstermişti çok iyi hatırlıyorum geri döndü oda. Yakalanırsa tutuklanıp 2 ay cezaevinde yatıp öyle gönderilmekdense diye.


    bu konu hakkında son kez yazacagım daha yazmayacagım.
    Dil+Meslek+Tanış varsa gelin. Çalışana ekmek çok ama sonrası belli degil bu sene seçimi trump kazanırsa her tarafı boklu deynek.
  • 20-01-2024, 13:05:10
    #29
    AdvertorialReklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam amerika vatandaşıyım diyor bizim ki adama kuralları öğretiyor ilginç konu olmuş Bizim bu halkın çok bilmişliği beni öldürüyor.
    Emin ol Amerika vatandasi değil olabilir aslında genelde trden Amerika'ya giden Türkler diğer Türkler gelmesin diye kötülerler. O yüzden bu arkadaş amerikan vatandaşı olabilir. Ki eğer Amerikan vatandaşı ise o yukarda küçük vatan sever yazilwri boşa madem bu kdr vatan sever ülkemiz cennet neden amerikada kendisi diye sorarlar adama karşısında çocuk yok sosyal mühendislik uzmanıyım ben gecicek o ayakları kokuyo o ayaklar. Ben zaten her konumda belirtiyorum paranız yoksa calismicaksaniz gelmeyin çünkü Amerika size bakmaz çalışacaksınız kimse size engel olamaz diye daha neyin naaralari bu. Çalışana ekmek çok Amerika'da. Kuzeni rahat durmamış deport yemiş gelmiş burda neler yazıyor.
  • 20-01-2024, 13:08:54
    #30
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun sen başarırsın gibime geliyor geçenki konuyu da görmüştüm ...

    benim merakım Abd de tanıdık var mı
    yani bir şekilde girdin diyelim ilk ne yapacaksın?

    gece nerede kalıp ne yiyeceksiniz
    Yazmıştım yorumlar da ama tekrar yazım. Yaklaşık 30 bin dolar param. Evim arabam hazır. Amerika'daki arkadaşlarım hepsini ayarladı. İşe gelince 6 ay çalışmasamda yetecek kadar param var. Ama genede Dior dash yapip para biriktirmeye devam edicem sonuçta hazıra dağ dayanmaz. 6 aydır plan ve birikim yapıyorum bir gece hadi çıkıp gidelim demedim. Saygılarımla.
  • 20-01-2024, 13:19:50
    #31
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin ol Amerika vatandasi değil olabilir aslında genelde trden Amerika'ya giden Türkler diğer Türkler gelmesin diye kötülerler. O yüzden bu arkadaş amerikan vatandaşı olabilir.
    Eyvallah hocam sınırı geçince size özelden pm attım numaramı görüntülü konuşalım çok samimi söylüyorum kimligide göstericem gram kötülük yok türkler gelmesin diyede yemin ederim aklımın ucundan geçmedi, ben gel yada gelme diye birtane yorum yapmadım olabilecekleri ve olacakları söyledim. Allaha emenatsiniz . Öyle her yerde 30 bin dolarım varda deme Philadelphia da 20 dolara adam kesiyorlar.
  • 20-01-2024, 13:42:33
    #32
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah hocam sınırı geçince size özelden pm attım numaramı görüntülü konuşalım çok samimi söylüyorum kimligide göstericem gram kötülük yok türkler gelmesin diyede yemin ederim aklımın ucundan geçmedi, ben gel yada gelme diye birtane yorum yapmadım olabilecekleri ve olacakları söyledim. Allaha emenatsiniz . Öyle her yerde 30 bin dolarım varda deme Philadelphia da 20 dolara adam kesiyorlar.
    İyki kötülemedin hocam
    "Philadelphia da 20 dolara adam kesiyorlar."
  • 20-01-2024, 13:48:15
    #33
    Hayırlı olsun.
  • 20-01-2024, 19:40:41
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Konu başlığına bakılırsa şuan United States of America'dasınız sanırım.
    Geçmiş olsun diyebiliriz artık.
  • 25-01-2024, 05:20:48
    #35
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığına bakılırsa şuan United States of America'dasınız sanırım.
    Geçmiş olsun diyebiliriz artık.
    Kamptan dün çıktık şükür artık Amerika topraklarındayız😊
  • 27-01-2024, 13:03:44
    #36
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kamptan dün çıktık şükür artık Amerika topraklarındayız😊
    sonuca bakmaya geri gelmiştim.
    hayırlı olsun : ))