bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emin ol Amerika vatandasi değil olabilir aslında genelde trden Amerika'ya giden Türkler diğer Türkler gelmesin diye kötülerler. O yüzden bu arkadaş amerikan vatandaşı olabilir.
Eyvallah hocam sınırı geçince size özelden pm attım numaramı görüntülü konuşalım çok samimi söylüyorum kimligide göstericem gram kötülük yok türkler gelmesin diyede yemin ederim aklımın ucundan geçmedi, ben gel yada gelme diye birtane yorum yapmadım olabilecekleri ve olacakları söyledim. Allaha emenatsiniz . Öyle her yerde 30 bin dolarım varda deme Philadelphia da 20 dolara adam kesiyorlar.