• 30-11-2023, 19:56:37
    #1
    Selamlar, bir ödev için 6-7 soruluk anket var müsait olan varsa doldurabilir mi?

    https://docs.google.com/forms/d/e/1F...lcLJg/viewform
  • 30-11-2023, 20:03:32
    #2
    Doldurdum
  • 30-11-2023, 20:07:29
    #3
    Keyifli bir şekilde cevapladim sorular guzelmis
  • 30-11-2023, 20:08:40
    #4
    Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, bir ödev için 6-7 soruluk anket var müsait olan varsa doldurabilir mi?

    https://docs.google.com/forms/d/e/1F...lcLJg/viewform
    44 yaşındayım ama doldurdum. Apple anketlerini çok severim, teşekkür.
  • 30-11-2023, 20:14:54
    #5
    Doldurdum.
  • 30-11-2023, 20:15:41
    #6
    Bende doldurdum keyifli bir anket
  • 30-11-2023, 20:22:20
    #7
    Seçenekler iPhone ve diğer markalarla başlıyor ama ilerideki sorularda sadece iphone kullanıcısına sorulmuş gibi sorular vardı. Mesela ben daimi olarak Samsung ve Macbook kullanıyorum ama iş amaçlı iPhone da kullanıyorum. Oralarda biraz ikilemde kaldım. Samsung seçerek başladım, ileride her ikisini de kullanıyor olarak devam ettim. Genel olarak güzel bir anket. Doldurup gönderdim.
  • 30-11-2023, 20:24:19
    #8
    Doldurdum 😊