Selamlar, bir ödev için 6-7 soruluk anket var müsait olan varsa doldurabilir mi?
https://docs.google.com/forms/d/e/1F...lcLJg/viewform
Apple ekosistemi anketi
7
●132
- 30-11-2023, 20:08:4044 yaşındayım ama doldurdum. Apple anketlerini çok severim, teşekkür.Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2023, 20:22:20Seçenekler iPhone ve diğer markalarla başlıyor ama ilerideki sorularda sadece iphone kullanıcısına sorulmuş gibi sorular vardı. Mesela ben daimi olarak Samsung ve Macbook kullanıyorum ama iş amaçlı iPhone da kullanıyorum. Oralarda biraz ikilemde kaldım. Samsung seçerek başladım, ileride her ikisini de kullanıyor olarak devam ettim. Genel olarak güzel bir anket. Doldurup gönderdim.