Seçenekler iPhone ve diğer markalarla başlıyor ama ilerideki sorularda sadece iphone kullanıcısına sorulmuş gibi sorular vardı. Mesela ben daimi olarak Samsung ve Macbook kullanıyorum ama iş amaçlı iPhone da kullanıyorum. Oralarda biraz ikilemde kaldım. Samsung seçerek başladım, ileride her ikisini de kullanıyor olarak devam ettim. Genel olarak güzel bir anket. Doldurup gönderdim.