• 09-10-2023, 08:27:48
    #55
    Sonuç ne oldu hocam
  • 09-10-2023, 09:12:29
    #56
    Sonuç nedir hocam
  • 09-10-2023, 10:03:38
    #57
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bas gaz bas bas bas
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Finansal işlemlerde kâr olur
    Calibur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayat cesurları sever. devam.
    vBoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasipte varsa...... Hayırlısı olsun dostum. Güzel haber bekliyoruz..
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    korkanın çocuğu olmazz derler ha gayret
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevap gelince buraya yazarım beylerr
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam yazdım şuan bekliyorum olmazsa da sağlık olsun
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 yıl dile kolay! 7 yıl nasıl geçti peki?
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahahahahahha hocam aşksal işlem bu


    Hayatımda alabileceğim en mutlu haber olur hocam 😊
    Ertaş adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olumsuz yorum yazmaktan hoslanmam ama, kizin sevdigi baska birisi oldugunda biraz kotu oluyor. Umarım istediginiz gibi olur
    cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonucu bekliyorum hayırlısı olsun 😁
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki 7 yıl boyunca seni durduran neydi ya da bugün harekete geçiren olay ne? 7 yıl boyunca ilişkiniz nasıldın? iletişim kuruyormuydunuz? 7 yıl boyunca kızın hayatına girenler olmuş muhakkak o sürede aranız nasıldı.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben uyuyorum hocam şimdi sabah ne olcak bakalım yazdim
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım mutluluk sizinle olur…
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 Yıl dile kolay inşallah hayırlı haberler olur hocam.
    cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba forumda şuan bu kadar kişinin cevabı beklediğini görse tepkisi ne olurdu 😁😁 hayırlı geceler dilerim hocam
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam en fazla red yersinde 7 yıl beklemek nedir ya
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi yapmışsın hocam, arafta kalmak daha kötü.
    yusufengz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevap gelince etiket lütfennn
    HamzaYak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi hayırlısı olsun hocam
    Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonunu düşünen kahraman olamaz hocam devam
    volkanayz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beklemedeyiz
    DOGRU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım beklediğinize değer hocam
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BALTACI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir zaman özgüveninizi toplayamaz ve açılmazsanız o kendi hayatına bakar ve bu durum hep sizin içinizde uhte kalır belki olurdu diye ancak eğer cesaret toplayıp acılırsanız reddetse bile bir süre sonra unutur ileridede ben şansımı denedim ama o bakmadı dersiniz reddedersede cok üzülmeyin bazen kaybetmekte bazende kazanmakta hayır vardır

    Hakkınızda Hayırlısı olsun.
    paranovastudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 yıldır bekliyorsun, mesaj attın nasıl uyuyacaksın? Veya bu kadar soğukkanlısın, 7 yıl nasıl bekledin. Kısır döngüden acil çıkar beni.

    Hayırlı olsun hocam
    sharks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Açıl gitsin, ne kaybedebilirsin?" gibi cümleler çok yanlış stratejilerin ürünüdür hocam maalesef Eğer arkadaşlık derecesinde bir ilişkiniz yoksa şimdiden yatın derim...
    Calibur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açılma cesaretini 7 yıl sonra toplasaydım o gece uyumazdım
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstümdeki stres aşırı şuan
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkınızda hayırlısı hocam olmazsada canınızı sıkmayın üzülmeyin Yüce rabbimin bi bildiği vardır o her zaman bizlere en hayırlısını nasip edendir
    sharks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanımak yetmez hocam Direkt seni seviyorum diye açılacağınıza ilk hamleyi bir kahve içmekten yana kullansaydınız. Yalnızca "tanıdığınız" rastgele bir kadın size açılsa nasıl bir tepki verirdiniz hocam? Büyük ihtimalle karşınızdaki insan benzer tepkiler verecek...
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısını yaşamıştım anlıyorum sizi
    OwlKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fake whatsapp sanal numara ilede yazabilirsin 😁
    mustafaeratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takipteyim
    NSDevelopment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şey gönlünüzce olsun hocam.
    Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke böyle bi özgüven patlamasıda ben yaşayabilsem
    Mrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 yıl maşallah hocam
    Haliovski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı bakalım iyi cevap bekliyoruz 😂
    EzoDeniz62 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım gönlünüzce olur takipteyim .
    LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benide bilgilendir dostum merak ettim, hayırlısı olsun hakkında
    haysebeyse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah ilk işim bu konuya bakmak olacak 😀
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çevremdede biçok arkadaş oldu böyle yıllarca bekleyen,hep garibime gitmiştir açıkcası.benzer bişey yaşadım bikaç yıl önce,özel bi durum yüzünden 20 gün beklemek zorunda kaldım ve nerdeyse kafayı yiyecektim.7 yılı düşünemiyorum dahi...

    not : çıkma teklif etme olayınada karşıyım aslında,netden filan yapılmasına tamamen karşıyım yüz yüze,bi şekilde denk getirip bi kahve içmeye çagırmak vb şeyler daha uygun aslında.reddedilme ihtimalinide azaltır.
    Sosyalabi7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reis uyan da artık meraktan uyku tutmadı bak 😂😂😂 kaç gibi kalkar acaba shshsh 😂😂😂
    SeyhanPrensi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takipteyim sonucu,etiketleyiniz benide.
    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuç ne oldu hocam
    ramazansevimmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuç nedir hocam
    Sonuç konuda
  • 09-10-2023, 10:19:38
    #58
    Kişisel Rütbe
    Ah be


  • 09-10-2023, 10:26:50
    #59
    canınızı sıkmayın üzülmeyin Yüce rabbimin bi bildiği vardır o her zaman bizlere en hayırlısını nasip edendir
  • 09-10-2023, 10:28:04
    #60
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah be


    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    canınızı sıkmayın üzülmeyin Yüce rabbimin bi bildiği vardır o her zaman bizlere en hayırlısını nasip edendir
    Hocam sağolun yinede ben vazgeçmedim ama ilerde ne olur bilemiycsm en azından içimi rahatlattım
    • Saitama
    Saitama bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-10-2023, 10:28:14
    #61
    VİDEO LİNKİ Bunuda buraya bırakaayım hocam dinlenmenizi tavsiye ederim iyi gelicektir

    Unutmayın Allah ( C.C ) Sorunsuz Dertsiz Bir Hayat Verecek Olsaydı Önce Resulüna Verirdi
  • 09-10-2023, 10:28:56
    #62
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VİDEO LİNKİ Bunuda buraya bırakaayım hocam dinlenmenizi tavsiye ederim iyi gelicektir
    Sağolun bakcam hocam
  • 09-10-2023, 11:43:22
    #63
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sağolun yinede ben vazgeçmedim ama ilerde ne olur bilemiycsm en azından içimi rahatlattım
    Bence karşı taraf duygularını biliyorken, arkadaşlığını devam ettirmen, sohbetini artırman işe yarar tabi karşı tarafı daraltmadan. Seni daha iyi tanımasına yardımcı ol belki fikri değişir.