Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bas gaz bas bas bas
A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Finansal işlemlerde kâr olur
Calibur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayat cesurları sever. devam.
vBoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasipte varsa...... Hayırlısı olsun dostum. Güzel haber bekliyoruz..
arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
korkanın çocuğu olmazz derler ha gayret
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevap gelince buraya yazarım beylerr
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam yazdım şuan bekliyorum olmazsa da sağlık olsun
vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 yıl dile kolay! 7 yıl nasıl geçti peki?
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ahahahahahha hocam aşksal işlem bu


Hayatımda alabileceğim en mutlu haber olur hocam 😊
Ertaş adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olumsuz yorum yazmaktan hoslanmam ama, kizin sevdigi baska birisi oldugunda biraz kotu oluyor. Umarım istediginiz gibi olur
cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonucu bekliyorum hayırlısı olsun 😁
vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki 7 yıl boyunca seni durduran neydi ya da bugün harekete geçiren olay ne? 7 yıl boyunca ilişkiniz nasıldın? iletişim kuruyormuydunuz? 7 yıl boyunca kızın hayatına girenler olmuş muhakkak o sürede aranız nasıldı.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben uyuyorum hocam şimdi sabah ne olcak bakalım yazdim
orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım mutluluk sizinle olur…
CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 Yıl dile kolay inşallah hayırlı haberler olur hocam.
cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acaba forumda şuan bu kadar kişinin cevabı beklediğini görse tepkisi ne olurdu 😁😁 hayırlı geceler dilerim hocam
Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam en fazla red yersinde 7 yıl beklemek nedir ya
KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi yapmışsın hocam, arafta kalmak daha kötü.
yusufengz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cevap gelince etiket lütfennn
HamzaYak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi hayırlısı olsun hocam
Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonunu düşünen kahraman olamaz hocam devam
volkanayz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beklemedeyiz
DOGRU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım beklediğinize değer hocam
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BALTACI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir zaman özgüveninizi toplayamaz ve açılmazsanız o kendi hayatına bakar ve bu durum hep sizin içinizde uhte kalır belki olurdu diye ancak eğer cesaret toplayıp acılırsanız reddetse bile bir süre sonra unutur ileridede ben şansımı denedim ama o bakmadı dersiniz reddedersede cok üzülmeyin bazen kaybetmekte bazende kazanmakta hayır vardır

Hakkınızda Hayırlısı olsun.
paranovastudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 yıldır bekliyorsun, mesaj attın nasıl uyuyacaksın? Veya bu kadar soğukkanlısın, 7 yıl nasıl bekledin. Kısır döngüden acil çıkar beni.

Hayırlı olsun hocam
sharks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Açıl gitsin, ne kaybedebilirsin?" gibi cümleler çok yanlış stratejilerin ürünüdür hocam maalesef Eğer arkadaşlık derecesinde bir ilişkiniz yoksa şimdiden yatın derim...
Calibur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açılma cesaretini 7 yıl sonra toplasaydım o gece uyumazdım
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstümdeki stres aşırı şuan
ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkınızda hayırlısı hocam olmazsada canınızı sıkmayın üzülmeyin Yüce rabbimin bi bildiği vardır o her zaman bizlere en hayırlısını nasip edendir
sharks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tanımak yetmez hocam Direkt seni seviyorum diye açılacağınıza ilk hamleyi bir kahve içmekten yana kullansaydınız. Yalnızca "tanıdığınız" rastgele bir kadın size açılsa nasıl bir tepki verirdiniz hocam? Büyük ihtimalle karşınızdaki insan benzer tepkiler verecek...
sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynısını yaşamıştım anlıyorum sizi
OwlKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fake whatsapp sanal numara ilede yazabilirsin 😁
mustafaeratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takipteyim
NSDevelopment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her şey gönlünüzce olsun hocam.
Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke böyle bi özgüven patlamasıda ben yaşayabilsem
Mrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 yıl maşallah hocam
Haliovski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı bakalım iyi cevap bekliyoruz 😂
EzoDeniz62 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım gönlünüzce olur takipteyim .
LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benide bilgilendir dostum merak ettim, hayırlısı olsun hakkında
haysebeyse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabah ilk işim bu konuya bakmak olacak 😀
fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çevremdede biçok arkadaş oldu böyle yıllarca bekleyen,hep garibime gitmiştir açıkcası.benzer bişey yaşadım bikaç yıl önce,özel bi durum yüzünden 20 gün beklemek zorunda kaldım ve nerdeyse kafayı yiyecektim.7 yılı düşünemiyorum dahi...

not : çıkma teklif etme olayınada karşıyım aslında,netden filan yapılmasına tamamen karşıyım yüz yüze,bi şekilde denk getirip bi kahve içmeye çagırmak vb şeyler daha uygun aslında.reddedilme ihtimalinide azaltır.
Sosyalabi7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reis uyan da artık meraktan uyku tutmadı bak 😂😂😂 kaç gibi kalkar acaba shshsh 😂😂😂
SeyhanPrensi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takipteyim sonucu,etiketleyiniz benide.
sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuç ne oldu hocam
ramazansevimmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuç nedir hocam
Sonuç konuda