çevremdede biçok arkadaş oldu böyle yıllarca bekleyen,hep garibime gitmiştir açıkcası.benzer bişey yaşadım bikaç yıl önce,özel bi durum yüzünden 20 gün beklemek zorunda kaldım ve nerdeyse kafayı yiyecektim.7 yılı düşünemiyorum dahi...
not : çıkma teklif etme olayınada karşıyım aslında,netden filan yapılmasına tamamen karşıyım

yüz yüze,bi şekilde denk getirip bi kahve içmeye çagırmak vb şeyler daha uygun aslında.reddedilme ihtimalinide azaltır.