• 09-10-2023, 01:36:18
    #28
    Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonunu düşünen kahraman olamaz hocam devam
    volkanayz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beklemedeyiz
    Aynen öyleeee
    • SunucumWEB
    SunucumWEB bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-10-2023, 01:36:37
    #29
    Kurumsal PLUS
    Umarım beklediğinize değer hocam
  • 09-10-2023, 01:36:53
    #30
    Cevap geldikten sonra:

    https://www.youtube.com/watch?v=gD77...KANEM%C4%B0RCE
    • ByHazerfen
    • SunucumWEB
    • Gocer
    ByHazerfen, SunucumWEB ve bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 09-10-2023, 01:38:04
    #31
    Hiçbir zaman özgüveninizi toplayamaz ve açılmazsanız o kendi hayatına bakar ve bu durum hep sizin içinizde uhte kalır belki olurdu diye ancak eğer cesaret toplayıp acılırsanız reddetse bile bir süre sonra unutur ileridede ben şansımı denedim ama o bakmadı dersiniz reddedersede cok üzülmeyin bazen kaybetmekte bazende kazanmakta hayır vardır

    Hakkınızda Hayırlısı olsun.
  • 09-10-2023, 01:38:22
    #32
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben uyuyorum hocam şimdi sabah ne olcak bakalım yazdim
    7 yıldır bekliyorsun, mesaj attın nasıl uyuyacaksın? Veya bu kadar soğukkanlısın, 7 yıl nasıl bekledin. Kısır döngüden acil çıkar beni.

    Hayırlı olsun hocam
  • 09-10-2023, 01:40:32
    #33
    "Açıl gitsin, ne kaybedebilirsin?" gibi cümleler çok yanlış stratejilerin ürünüdür hocam maalesef Eğer arkadaşlık derecesinde bir ilişkiniz yoksa şimdiden yatın derim...
  • 09-10-2023, 01:40:44
    #34
    DOGRU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım beklediğinize değer hocam
    İnşallah hocam
    BALTACI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir zaman özgüveninizi toplayamaz ve açılmazsanız o kendi hayatına bakar ve bu durum hep sizin içinizde uhte kalır belki olurdu diye ancak eğer cesaret toplayıp acılırsanız reddetse bile bir süre sonra unutur ileridede ben şansımı denedim ama o bakmadı dersiniz reddedersede cok üzülmeyin bazen kaybetmekte bazende kazanmakta hayır vardır

    Hakkınızda Hayırlısı olsun.
    o kafadayım şuan ne olacaksa olsun

    paranovastudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 yıldır bekliyorsun, mesaj attın nasıl uyuyacaksın? Veya bu kadar soğukkanlısın, 7 yıl nasıl bekledin. Kısır döngüden acil çıkar beni.

    Hayırlı olsun hocam
    Kalbim küt küt atıyor valla kafayı yiycem
  • 09-10-2023, 01:40:56
    #35
    Açılma cesaretini 7 yıl sonra toplasaydım o gece uyumazdım
  • 09-10-2023, 01:41:42
    #36
    sharks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Açıl gitsin, ne kaybedebilirsin?" gibi cümleler çok yanlış stratejilerin ürünüdür hocam maalesef Eğer arkadaşlık derecesinde bir ilişkiniz yoksa şimdiden yatın derim...
    Tanıdığım birisi hocam ama fazla bi muhabbetimiz olmamisti