sharks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Açıl gitsin, ne kaybedebilirsin?" gibi cümleler çok yanlış stratejilerin ürünüdür hocam maalesef Eğer arkadaşlık derecesinde bir ilişkiniz yoksa şimdiden yatın derim...
Tanıdığım birisi hocam ama fazla bi muhabbetimiz olmamisti