Umarım beklediğinize değer hocam
İnşallah hocam
Hiçbir zaman özgüveninizi toplayamaz ve açılmazsanız o kendi hayatına bakar ve bu durum hep sizin içinizde uhte kalır belki olurdu diye ancak eğer cesaret toplayıp acılırsanız reddetse bile bir süre sonra unutur ileridede ben şansımı denedim ama o bakmadı dersiniz reddedersede cok üzülmeyin bazen kaybetmekte bazende kazanmakta hayır vardır
Hakkınızda Hayırlısı olsun.
o kafadayım şuan ne olacaksa olsun
7 yıldır bekliyorsun, mesaj attın nasıl uyuyacaksın? Veya bu kadar soğukkanlısın, 7 yıl nasıl bekledin. Kısır döngüden acil çıkar beni.
Hayırlı olsun hocam
Kalbim küt küt atıyor valla kafayı yiycem