Dijital kartvizit kullanım ve gereklilik düşünce anketi
Evet kullanırım,faydalı buluyorum.
Gereksiz buluyorum
Gelecekte kullanacağım ancak şuan gereksiz buluyorum
Daha yaygın olmasını bekliyorum