Bakıldığı zaman güzel sistem aslında. Ama ben hala daha QR kodun kullanımının yaygınlaşmadığını düşünüyorum. Bazı müşterilerim kartvizit tasarımlarında ısrarla QR kod olmasını istiyor. QR'a verilen bağlantılarda çok fazla bir erişim olmuyor. NFC bence QR'a göre daha güzel, ödeme yöntemleri vs. Bu yüzden doğru hedef kitleye ulaşabilirseniz güzel getirileri olur diye düşünüyorum.