• 02-07-2022, 01:05:01
    #1
    @Ekmen; hocam posta kutunuz dolu şu anda
  • 02-07-2022, 01:06:09
    #2
    Mesaj attım hemen boşaltacak.
  • 02-07-2022, 01:06:36
    #3
    yok artık
  • 02-07-2022, 01:07:00
    #4
    ALWŞRNBLKAWNRBLKAWNRBLKANWRBLKŞANWRLKN sesli kahkaha attım
  • 02-07-2022, 01:07:47
    #5
    Hocam boyle goze batabilir ve olumsuz yorum alabilirsiniz,nacizane tavsiyem,herhangi bir konunuz uzerinden etiketleyerek seslenmeniz,ben boyle yapiyorum,tamamiyle iyi niyetle yazdim mesaji yanlis anlamayin,sevgiler
  • 02-07-2022, 01:16:17
    #6
    Platin üye
    Ekmen hocayı, dürtebilir veya bir konusuna yazarsanız direkt bildirim olarak düşecektir hocam