Hocam boyle goze batabilir ve olumsuz yorum alabilirsiniz,nacizane tavsiyem,herhangi bir konunuz uzerinden etiketleyerek seslenmeniz,ben boyle yapiyorum,tamamiyle iyi niyetle yazdim mesaji yanlis anlamayin,sevgiler