• 16-03-2022, 02:56:40
    #1
    Merhaba, fed karari ne olur? Sizce aciklamadan sonra dolar kur nasil yol alir ?
  • 16-03-2022, 03:02:04
    #2
    SEO Hizmetleri 🚀
    Arttıracağını söylüyorlar ama bakalım ne olacak. Eğer arttırırsa gelişmekte olan ülke olarak doların yarın 15.5-16 ları kıracağını düşünüyorum.
  • 16-03-2022, 03:03:33
    #3
    Ne zaman toplantı
  • 16-03-2022, 03:11:12
    #4
    Sabit tutabilir.
  • 16-03-2022, 03:15:46
    #5
    Fed büyük ihtimalle faiz arttıracak, beklentiler bu yönde. Hatta devamı da bekleniyor süreçte. Bu durumda bize 2 seçenek kalıyor: ya biz de arttıracağız ya da usd kuru uçuşa geçebilir. Her iki durumunda ekonomik olarak maliyeti var. Bizde faizlerin arttırılması da çözüm değil maalesef. Burada dolar kurundan ziyade altın ve gümüş onsun vereceği tepki çok önemli. Altın ve gümüş ons, fed faiz arttırımına rağmen yükselişini sürdürürse bu global anlamda çok çok ciddi bir krize götürür. Biz de payımızı alırız maalesef. İnşallah yanılırım...
  • 16-03-2022, 03:36:07
    #6
    faiz arttırırsa kriptolarında yükselmesi bekleniyor
  • 16-03-2022, 04:23:18
    #7
    0.25 çeyrek puan beklıyorum ben arttırmazsa nisandaki toplantıda kaçınılmaz anlık bitcoin ve altcoinlerde düşüş bekliyorum
  • 16-03-2022, 04:42:49
    #8
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Ukrayna-Rusya savaşı öncesi 0.50 baz puan artışına kesin gözüyle bakılıyordu.
    Ancak savaş olması sebebiyle 0.25 baz puan beklentisi var.
    Piyasalar yüksek oranda bunu fiyatladı gibi.
  • 16-03-2022, 08:03:43
    #9
    sanmam ama tabi yine bir cin fikirleri yok ise olabilir, bana kalırsa yapmaz.