Fed büyük ihtimalle faiz arttıracak, beklentiler bu yönde. Hatta devamı da bekleniyor süreçte. Bu durumda bize 2 seçenek kalıyor: ya biz de arttıracağız ya da usd kuru uçuşa geçebilir. Her iki durumunda ekonomik olarak maliyeti var. Bizde faizlerin arttırılması da çözüm değil maalesef. Burada dolar kurundan ziyade altın ve gümüş onsun vereceği tepki çok önemli. Altın ve gümüş ons, fed faiz arttırımına rağmen yükselişini sürdürürse bu global anlamda çok çok ciddi bir krize götürür. Biz de payımızı alırız maalesef. İnşallah yanılırım...