Göz ameliyatı oldum ama göremiyorum
25
●425
- 10-10-2021, 02:01:40Çok çok geçmiş olsun Allah sifa versin İnsallah gözleriniz hızla iyileşmeye başlar Allah yardımcınız olsun
- 10-10-2021, 09:34:30Hocam geçmiş olsun.
Durum hakkında geleceğe dair en azından yakın bir geleceğe dair olumlu veya olumsuz veyahutta her ne olursa olsun, bizi bilgilendirebilir misiniz ricam? Durum hakkında başkalarınında faydalanması belki de bir hayat kurtarıcı dahi olabilir.
Tekrar geçmiş olsun, kalın sağlıcakla. Umarım düzelir. - 22-10-2021, 00:47:06onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCagss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMedyaXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülematrotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleoezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleleaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleUmar80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülepetri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePanthera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCaxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyuKKo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülephpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülememnun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleinstads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hepinize iyi dileklerinizden dolayı teşekkür ederim. Hemen hemen 1 ay olmak üzere ameliyat olalı. geçenlerde ankarada bulundum ve yıllar önce sağ gözden ameliyat olduğum hekimlerden 2. bir görüş alma fırsatım oldu. kendileri ameliyatımın güzel geçtiğini gördüklerini ve merceğimin tam ortaya mükemmel şekilde yerleştirildiğini söylediler. En önemlisi ise doğru bilgilendirme yaptılar; kullanılan mercek kararı çok doğru dediler bizde olsak onu önerirdik dediler. yalnız ben yanlış anlamışım. Benim anladığım bu mercek bana 0dan 70 cm me kadar rahat okumamı sağlayacaktı. Oysaki tam tersimiş yani bu mercek yakını değil uzağı çok iyi görmemi sağlayacak özellilte mercekmiş. yakını gözlük ile görebilirmişim nitekim öylede oldu. şuan herşey çok iyi göz iyice oturdu uzağı eskiye nazaran daha iyi görüyorum bugün yapılan muayene sonrası gözlük numaramada karar verildi gözlüğümüde aldım ve yakınıda muazzam görüyorum. yani korktuğum gibi olmadı şükürler olsun. - 22-10-2021, 06:55:17Sizin adınıza çok sevindim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrardan çok geçmiş olsun.