• 10-10-2021, 01:52:47
    #19
    İkinci bir doktor kontrolü yapın hocam ailemde katarakt ile ilgili çok olumsuz bir durum yaşanmıştı garantiye alın kendinizi
  • 10-10-2021, 02:01:40
    #20
    Çok çok geçmiş olsun Allah sifa versin İnsallah gözleriniz hızla iyileşmeye başlar Allah yardımcınız olsun
  • 10-10-2021, 03:45:26
    #21
    G.olsun Allah şifa versin.
  • 10-10-2021, 08:17:16
    #22
    Gold üye
    Ben ameliyat sonrası bir haftadan fazla bulanık görmüştüm ama katarak ameliyatı degil

    gecmis olsun
  • 10-10-2021, 09:20:46
    #23
    Gecmis olsun hocam
  • 10-10-2021, 09:34:30
    #24
    Hocam geçmiş olsun.
    Durum hakkında geleceğe dair en azından yakın bir geleceğe dair olumlu veya olumsuz veyahutta her ne olursa olsun, bizi bilgilendirebilir misiniz ricam? Durum hakkında başkalarınında faydalanması belki de bir hayat kurtarıcı dahi olabilir.
    Tekrar geçmiş olsun, kalın sağlıcakla. Umarım düzelir.
  • 22-10-2021, 00:47:06
    #25
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. Allah şifa versin
    Cagss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam.
    AZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin hocam, belki de gözünüzün adapte olması gerekebilir.
    MedyaXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DR tavsiye istersen Hikmet HASIRİPİ'ne gidebilirsiniz. Yılların tecrübesidir.
    matrotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun tez zamanda sağlıgına kavuşursun insallah Allah hiç kimseye sağlık sorunu yaşatmasın Amin
    MAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. Allah şifa versin
    oezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Umarım en kısa süre içerisinde her şey düzelir.
    leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam göz hastalıkları çok sıkıntılı tez zamanda kurtulursunuz inşallah
    Umar80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    petri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun
    Panthera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun.
    Durumla ilgili bir gelişme olduğunda bu konuya yazın hocam.
    Konunuz benzer durumdaki arkadaşlara rehberlik edebilir.
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Umarım korkulacak bir durum yoktur.
    yuKKo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun çok üzüldüm.
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam sağlıktan önemli hiçbirşey yok.

    Umarım eski sağlığınıza tekrardan kavuşursunuz.
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam umarım biran önce düzelir gözleriniz
    phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    katarakt aslında basit ameliyat diye biliyorum fakat bu 2. duyduğum olay. Geçmiş olsun
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinci bir doktor kontrolü yapın hocam ailemde katarakt ile ilgili çok olumsuz bir durum yaşanmıştı garantiye alın kendinizi
    tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çok geçmiş olsun Allah sifa versin İnsallah gözleriniz hızla iyileşmeye başlar Allah yardımcınız olsun
    memnun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    G.olsun Allah şifa versin.
    instads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ameliyat sonrası bir haftadan fazla bulanık görmüştüm ama katarak ameliyatı degil

    gecmis olsun
    EmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecmis olsun hocam
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçmiş olsun.
    Durum hakkında geleceğe dair en azından yakın bir geleceğe dair olumlu veya olumsuz veyahutta her ne olursa olsun, bizi bilgilendirebilir misiniz ricam? Durum hakkında başkalarınında faydalanması belki de bir hayat kurtarıcı dahi olabilir.
    Tekrar geçmiş olsun, kalın sağlıcakla. Umarım düzelir.

    hepinize iyi dileklerinizden dolayı teşekkür ederim. Hemen hemen 1 ay olmak üzere ameliyat olalı. geçenlerde ankarada bulundum ve yıllar önce sağ gözden ameliyat olduğum hekimlerden 2. bir görüş alma fırsatım oldu. kendileri ameliyatımın güzel geçtiğini gördüklerini ve merceğimin tam ortaya mükemmel şekilde yerleştirildiğini söylediler. En önemlisi ise doğru bilgilendirme yaptılar; kullanılan mercek kararı çok doğru dediler bizde olsak onu önerirdik dediler. yalnız ben yanlış anlamışım. Benim anladığım bu mercek bana 0dan 70 cm me kadar rahat okumamı sağlayacaktı. Oysaki tam tersimiş yani bu mercek yakını değil uzağı çok iyi görmemi sağlayacak özellilte mercekmiş. yakını gözlük ile görebilirmişim nitekim öylede oldu. şuan herşey çok iyi göz iyice oturdu uzağı eskiye nazaran daha iyi görüyorum bugün yapılan muayene sonrası gözlük numaramada karar verildi gözlüğümüde aldım ve yakınıda muazzam görüyorum. yani korktuğum gibi olmadı şükürler olsun.
    • xFactoria
    • Panthera
    • Caxing
    xFactoria, Panthera, Caxing ve 4 kişi bunu beğendi.
    7 kişi bunu beğendi.
  • 22-10-2021, 06:55:17
    #26
    Kurumsal PLUS
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepinize iyi dileklerinizden dolayı teşekkür ederim. Hemen hemen 1 ay olmak üzere ameliyat olalı. geçenlerde ankarada bulundum ve yıllar önce sağ gözden ameliyat olduğum hekimlerden 2. bir görüş alma fırsatım oldu. kendileri ameliyatımın güzel geçtiğini gördüklerini ve merceğimin tam ortaya mükemmel şekilde yerleştirildiğini söylediler. En önemlisi ise doğru bilgilendirme yaptılar; kullanılan mercek kararı çok doğru dediler bizde olsak onu önerirdik dediler. yalnız ben yanlış anlamışım. Benim anladığım bu mercek bana 0dan 70 cm me kadar rahat okumamı sağlayacaktı. Oysaki tam tersimiş yani bu mercek yakını değil uzağı çok iyi görmemi sağlayacak özellilte mercekmiş. yakını gözlük ile görebilirmişim nitekim öylede oldu. şuan herşey çok iyi göz iyice oturdu uzağı eskiye nazaran daha iyi görüyorum bugün yapılan muayene sonrası gözlük numaramada karar verildi gözlüğümüde aldım ve yakınıda muazzam görüyorum. yani korktuğum gibi olmadı şükürler olsun.
    Sizin adınıza çok sevindim.
    Tekrardan çok geçmiş olsun.