Göz ameliyatı oldum ama göremiyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Göz ameliyatı oldum ama göremiyorum
25
●
425
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üye Özel
Göz ameliyatı oldum ama göremiyorum
1
2
3
10-10-2021, 01:37:49
#10
leaver
geçmiş olsun hocam göz hastalıkları çok sıkıntılı tez zamanda kurtulursunuz inşallah
10-10-2021, 01:39:51
#11
Umar80
Geçmiş olsun hocam
10-10-2021, 01:40:48
#12
petri
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok geçmiş olsun
10-10-2021, 01:44:11
#13
Panthera
Kurumsal PLUS
Çok geçmiş olsun.
Durumla ilgili bir gelişme olduğunda bu konuya yazın hocam.
Konunuz benzer durumdaki arkadaşlara rehberlik edebilir.
10-10-2021, 01:48:44
#14
Caxing
Geçmiş olsun. Umarım korkulacak bir durum yoktur.
10-10-2021, 01:48:46
#15
yuKKo
Üyeliği durduruldu
çok geçmiş olsun çok üzüldüm.
10-10-2021, 01:49:07
#16
kadersiz35
Platin üye
Geçmiş olsun hocam sağlıktan önemli hiçbirşey yok.
Umarım eski sağlığınıza tekrardan kavuşursunuz.
10-10-2021, 01:50:32
#17
bycaos
geçmiş olsun hocam umarım biran önce düzelir gözleriniz
10-10-2021, 01:51:39
#18
phpxtr
katarakt aslında basit ameliyat diye biliyorum fakat bu 2. duyduğum olay. Geçmiş olsun
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler