Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hepinize iyi dileklerinizden dolayı teşekkür ederim. Hemen hemen 1 ay olmak üzere ameliyat olalı. geçenlerde ankarada bulundum ve yıllar önce sağ gözden ameliyat olduğum hekimlerden 2. bir görüş alma fırsatım oldu. kendileri ameliyatımın güzel geçtiğini gördüklerini ve merceğimin tam ortaya mükemmel şekilde yerleştirildiğini söylediler. En önemlisi ise doğru bilgilendirme yaptılar; kullanılan mercek kararı çok doğru dediler bizde olsak onu önerirdik dediler. yalnız ben yanlış anlamışım. Benim anladığım bu mercek bana 0dan 70 cm me kadar rahat okumamı sağlayacaktı. Oysaki tam tersimiş yani bu mercek yakını değil uzağı çok iyi görmemi sağlayacak özellilte mercekmiş. yakını gözlük ile görebilirmişim nitekim öylede oldu. şuan herşey çok iyi göz iyice oturdu uzağı eskiye nazaran daha iyi görüyorum bugün yapılan muayene sonrası gözlük numaramada karar verildi gözlüğümüde aldım ve yakınıda muazzam görüyorum. yani korktuğum gibi olmadı şükürler olsun.
Sizin adınıza çok sevindim.
Tekrardan çok geçmiş olsun.