• 09-10-2021, 20:29:50
    #28
    candarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen yorumluyorum
    Öncelikle konu tasarımınıza bayıldım.
    Mizanpaj ve görsel çekicilik çok iyi kurgulanmış.

    • Sahaya çıkmanın vakti geldi! kısmında cümle ekran başından sonuna kadar gidiyor ya,
    işte bu okumayı zorlaştırıyor üstadım.
    Konu tasarımınızın konumu hizasınca bu yazıyı ortalayın. Ve kenardan-kenara uzunluğunu kısaltın.

    • En üst yazı kısmını kaldırın demiyorum. Çünkü görsel yüklenene kadar bu yazı ziyaretçiyi oyalıyor. Bu bir taktik aslında.
    Ama bana kalırsa burada yazdığınız metin geliştirilmeli.
    İlk izlenim tekrarı olmayan bir fırsat. Sadece konu başlığı ve konunun en üstü bile sonuçlarınızı büyük ölçüde etkiliyor.
    Gerekirse saatlerinizi ayırın ama bu noktalarda eşsiz birşey ortaya koyun.

    • Işıık hızına çıkmaya hazır olun! kısmında hazır olda bekliyoruz. Bunda sıkıntı yok
    Nitekim hemen bitişiğindeki alt metin bence fazla uzun.
    Empati yapın dan sonraki cümleler törpülenebilir kaldırılabilir

    Onun dışında herşey mükemmel
    • candarbey
    candarbey bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-10-2021, 20:32:08
    #29
    https://www.r10.net/grafik-tasarimci...a-fazlasi.html
    Benim konumu da incelerseniz sevinirim
  • 09-10-2021, 21:11:41
    #30
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzamdaki konuyu incelerseniz sevinirim =)
    Tabikide
    Domain güzel. O fiyata satılması da mümkün.

    • 22k olduğu yönünde değer kanıtı sunulmuş.
    Bunun yanı sıra pazarlık edilebilir ibaresi değeri haksız çıkartabilir.
    Kesin olarak bu domainin 400$ olduğuna inanıyorsanız fiyatta oynama yapmamalısınız.
    Oradaki esnek fiyat potansiyel müşteride güçsüz bir imaj yaratabilir.

    Bu gibi durumlarda değer karşılaştırmanız zaten onu elde etme çabasında olanlara hitap edecek.
    Net bir şekilde belirtilen 22k değerindeki bu domaini 400$ sabit fiyat olarak sunabilirsiniz.
    O zaman daha gerçekçi bir değer algısı olur. Sahne arkasında pazarlık yapanla da pazarlık yaparsınız. (:

    • Bunlara ek olarak az karakterli domainlerin ulaşılması zor domainler olduğunu anlatabilirsiniz.
    Kısa, basit ve vurucu açıklamalar, sattığını domaine daha lüx bir anlam katabilir.

    Nacizane ben olsam bunları yapardım yönünde görüşlerim
    • profweb
    profweb bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-10-2021, 21:23:32
    #31
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen yorumluyorum
    Öncelikle konu tasarımınıza bayıldım.
    Mizanpaj ve görsel çekicilik çok iyi kurgulanmış. Tam isabet!

    • Sahaya çıkmanın vakti geldi! kısmında cümle ekran başından sonuna kadar gidiyor ya,
    işte bu okumayı zorlaştırıyor üstadım.
    Konu tasarımınızın konumu hizasınca bu yazıyı ortalayın. Ve kenardan-kenara uzunluğunu kısaltın.

    • En üst yazı kısmını kaldırın demiyorum. Çünkü görsel yüklenene kadar bu yazı ziyaretçiyi oyalıyor. Bu bir taktik aslında.
    Ama bana kalırsa burada yazdığınız metin geliştirilmeli.
    İlk izlenim tekrarı olmayan bir fırsat. Sadece konu başlığı ve konunun en üstü bile sonuçlarınızı büyük ölçüde etkiliyor.
    Gerekirse saatlerinizi ayırın ama bu noktalarda eşsiz birşey ortaya koyun.

    • Işıık hızına çıkmaya hazır olun! kısmında hazır olda bekliyoruz. Bunda sıkıntı yok
    Nitekim hemen bitişiğindeki alt metin bence fazla uzun.
    Empati yapın dan sonraki cümleler törpülenebilir kaldırılabilir

    Onun dışında herşey mükemmel
    Çok teşekkür ederim hocam
  • 09-10-2021, 21:31:29
    #32
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam imzamdan inceleyebilir misin rica etsem konumu
    Tabi kide hocam (:

    • Öncelikle konu tasarımınız biraz daha arayüz tasarımı gibi olmuş.
    Daha çok bir site içinde gezinim yapılıyormuş hissi uyandırıyor.
    Bunun artıları ve eksileri var elbette. Nitekim hizmetiniz bu şekilde sunum için de gayet uygun.

    • Mizanpaj olarak bieticaret logosu bulunan sol üst kısmı daha havadar olabilir.
    Sanki orada herşey iç içe girmiş gibi. Okuyucuyu ilk yakalayacak alan olduğu için
    buranın basitleştirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bu şekilde konunuz daha az yıldırıcı olarak algılanır.
    Bu algıyla birlikte okuyucu bir kaydıraktan aşağıya kayıyormuşcasına tüm konunuzu okuyabilir.

    • siparişlerinizi ister tek tek seçerek istersenizde topluca seçerek durumlarını değiştirebilir,
    ayrıca dışa aktar excel modülü ile ilgili departman siparişte istediği kısmı dışarı alarak zamandan tasarruf eder.

    Böyle bir cümle gördüm tasarımınızda. Buna benzer diğer açıklamalarınız bence daha yalın hale getirilebilir.
    Örneğin:

    Siparişlerinizi tek tek yada topluca seçebilirsiniz. Seçtiklerinizin durumlarını değiştirebilirsiniz.
    İlgili departman siparişte istediği kısmı excel ile dışarı aktar yapabilir. Böylelikle zamandan tasarruf sağlarsınız.

    • Bunların dışında gözüme çarpan pek nokta olmadı Murat üstadım (: Teşekkürler
    • MuratCENGEL
    MuratCENGEL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-10-2021, 21:41:39
    #33
    kara1para adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.
    • PATLAMAYAN ENVATO ELEMENTS Ve Tüm Ürünler AKTİFTİR. şu yazı ortalanabilir ve revize edilebilir.
    Bu hesaplar patlamadığına göre, daha iyi vurgu yapılabilir. Riski tersine çevirme (garanti) sunulabilir.

    ASLA PATLAMAYACAĞI GARANTİ ÜRÜNLER. ENVATO ELEMENTS VE DAHA FAZLASI.

    • Her bir ürün kartvizit içinde gibi büyükçe eklenmiş. İstediğimize ulaşmak için aşağıya doğru tarama yapmak gerekiyor.
    Mesela ben grammarly satılıyor mu diye merak ettiysem bence bu kadar aşağı scroll etmemeliyim.

    Bu açıdan bakıldığında sayfa uzunluğunu kısaltacak birşey yapmalısınız.
    En azından 3 tane yan yana olacak şekilde katalog haline getirebilirseniz.
    İhtiyacı olan, istediği ürün var mı yokmu daha çabuk fark edebilir.

    Onun dışında herşey olması gerektiği gibi (: Teşekkürler
  • 09-10-2021, 22:57:38
    #34
    https://www.r10.net/e-book/2942642-1...hibi-olun.html

    Yorumunuzu beklerim canım hocam
  • 09-10-2021, 23:09:59
    #35
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzamdaki konuyu inceler misiniz hocam?
    Tabiki hocam memnuniyetle.

    • Boydan boya uzayan metinlerin yıldırıcı göründüğünü düşünüyorum.
    Ortalı olmayıp, sola yaslı olacaksa bile ekranın sonuna kadar gitmemeli cümleler. %40 daha kısa mesafe olabilir.



    • Bilgi verici bir konu. Evet, belkide potansiyel müşteriyi önce bilgilendirmeniz gerekiyor.
    Bana kalırsa bu doğru bir method. Yine de şunu belirtmek isterim.
    İnsanlar internette çoğunlukla derin okuma yapmıyor. Tarama yapıyor.

    • Bu yüzden olabildiğince daha az kelimeyle vurucu şeyler aktarmak gerekiyor.

    • Paragrafları parçalayın. Başlıklar ve maddeler çıkartarak daha iyi bir mizanpaj çıkabilir.

    SADECE DÜŞÜNÜN

    1- Sitenizi geliştirmek,
    2- Organik trafiğinizi arttırmak
    3- SEO'nuzu güçlendirmek,
    4- Otoriterleşmek,
    5- Gelir elde etmek

    İÇİN NELER YAPABİLİRSİNİZ?

    İşte tüm bunları size özel bir raporla sunuyoruz.

    gibi

    • Soru cevap kısmındaki maddelerinde aralarında satır boşlukları yapsanız daha okunaklı olabilir.

    Nacizane görüşlerimdir. Teşekkürler (:
    • Mabel
    Mabel bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-10-2021, 09:55:10
    #36
    altq3535 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müsaitsen alırım yorumunu hocam. https://www.r10.net/account-lisans-i...2128293-a.html
    Gayet basit ve şık bir konu. Nitekim yazılar bana kalırsa biraz küçük kalmış.

    • Ziyaretçileriniz metinleri okumak için dikkat vermesi yerine, bizzat gözüne sokmanız gerekiyor.
    Iskalayıp okumadıkları her bir kelime satış çabanıza ket vuracaktır.

    • Bir de özellikle satış ve pazarlamada harekete geçirici bir unsur vardır.
    O da aciliyet ve kıtlık bilinci.
    Yani stok sınırsızken insanların acele etmesi gerekmez. Daha sonra alırım diyebilir. Ve sonra almayı unutabilir.
    Ama tükenmek üzere olan şey insanlarda bir an önce harekete geçme zorunluluğu oluşturur.
    Aciliyet ve kıtlık çağrılarını şu şekilde kullanabilirsiniz.

    35 TL olan bu hesaplar x tarihine kadar 15 TL olarak sunulacaktır.
    *Güncelleme: Stokta son 7 tane hesap kalmıştır.
    Hemen iletişime geçebilir ve size özel edu mail sahibi olabilirsiniz.

    Hem aciliyet, hem kıtlık, hem teraziyi yükselterek değeri haklı çıkartma,
    hem de call to action eylem çağrısını bir arada bulunduran 3 satırlık bu kısım satışlarınızı önemli ölçüde arttıracaktır (:

    Kız arkadaşım trendyoldan falan birşey aldığında sürekli,
    sepette son 2 ürün kalmış! hem de indirimli kaçırmamam lazım...

    diyerek satın alıyor. kaç defa bunun bir taktik olduğuna ikna edemedim.
    geçen 360 tl bir ürün aldı. son ürünmüş. indirimdeymiş sözde.
    aradan 1 hafta geçti aynı ürün 160 liraya düştü

    bunlar önemli şeyler (:

    sukur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10/10 hizmet yorumunuzu bekliyorum: bit.ly/satiskonum
    Merhabalar üstadım.

    • Account lisans satış konularını bir süredir takipteyim. Bu sektörde herkesin birebir aynı yolla satış yapmaya çalıştığını gördüm.
    Üzerine düşündüm. Ben olsaydım nasıl yapardım diye.

    • Sonra şunu fark ettim. Konularınızda sunduğunuz hesaplar ihtiyacı olan, ve bu ihtiyacının farkında olan kişilere hitap ediyor.
    Yani ben bir duoliongo hesabına sahip olmak istediğimde sizlere ulaşıyorum. Fiyatlar herkeste aynı. 10 TL.

    • Şunu demek istiyorum. Sunduğunuz ürünleri zaten tanıyan bilenler var. Ne işe yaradığını biliyor, ihtiyaç durumunda alıyor.
    Peki ya diğer kişiler? Yani kişi kanva'nın ne olduğunu, ne işe yaradığını, bununla neler yapıldığını bilmezse neden canvaya ihtiyacı olsun ki?
    O zaman bu kişilerde de ihtiyaç yaratmak veya ihtiyaç farkındalığı oluşturmak gerekir.
    Bu şekilde rakiplerinizin ıskaladığı bir segmenti hedefleyebilirsiniz.

    Mesela kanva ile neler yapılabilir.
    Kendi konu tasarımınızı yapabilirsiniz.
    Youtube thumbnail, instagram post,
    siteniz için kapak görseller, hatta logo vs.

    Tüm ürünleriniz için bu şekilde kısa kısa kullanım alanlarını belirtebilirsiniz.
    Böylece ürün özelliklerini, markanın tanınırlığını değil bizzat faydalarını satarsınız.

    Birisi konunuza denk geldiğinde canvayı hiç bilmiyor olsa bile
    sunduğunuz faydalar arasından ihtiyaçlarını fark ettiğinde daha iyi bir satın alma eğilimi gösterir.
    Bu kısımda rekabet de yok. Herkesin aynı hedef kitleye satmaya çalıştığı kana bulanmış okyanusta,
    siz kimsenin hedeflemediği mavi okyanusu değerlendiriyor olursunuz. (:

    Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/google-ads-kupon...e-10-00tl.html

    Merhaba hocam, her ne kadar basit bir işlemler doğrultusunda satılsa da her işin bir püf noktası vardır, ben çok eskilerden değilim şahsen ticaret yaparken bazı şeyleri illa yanlış yapabiliyor olabilirim. Önerilinizi okumaktan keyif alırım.
    Yedek konuda bırakayım ahaha Konu
    Merhabalar. Merhabalar. İki kere merhabalar
    Hemen değerlendirelim.

    • Bu 115 harca 300 kazan çok sık görüyorum. Artık o kadar sık gördüm ki, ihtiyacım var mı emin olmasam bile alma eğilimindeyim.
    Ama neden? Biri bana buna neden ihtiyacım var anlatmalı. Ben bu konuda bilinçsiz bir tüketiciyim (diğer pek çok potansiyel müşteriniz gibi)

    • Herkes 115 harca 300 kazan derken bunun önemini kavramak istiyorum. Konuları açıyor, okuyorum. Ama satın almadan dönüyorum.
    Niye kimse beni harekete geçiremiyor? Çünkü ihtiyacımın farkında değilim. Çünkü ortada vurucu bir fayda yok.

    • Bu ürünün hikayesini bilirsem belki ikna olabilirim.

    Örneğin şöyle bir hikayesi varsa ve ben bunu bilirsem artık bazı şeyler kafamda canlanır.

    • Google ADS dünyadaki en gelişmiş reklam sistemi. Bunu zaten biliyorsunuz.
    Peki nasıl bu kadar güçlü? Yığınla reklam yayınladığı için diyebilirsiniz...

    Birileri reklam vermeli. Ne kadar çok kişi olursa, o kadar iyi.
    Bu sebeple Google sık sık para kasasını açıyor. Promosyon kuponları dağıtıyor.
    Amaçladığı şey size para kazandırmak. Bunun tadını aldığınızda daha çok reklam vereceğinizi biliyor.

    İşte 115 harca 300 kazan kuponları bu yüzden varlar.
    Ve biz bu kuponları size sunarak reklamlarınızdan tasarruf etmenizi sağlıyoruz.

    • Yani tanımlamak önemli üstadım. Tanımsız bir satış, sadece onu bilen ve haberi olanları hedefler.
    Konuyu hiç bilmeyenleri müşteriniz yapmak yerine, elinizin tersiyle itmeyin derim (:



    emreozden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/grafik-tasarimci...n-yapilir.html

    Bakalım neler çıkacak 😊 teşekkür ederim
    Merhabalar. Öncelikle şık bir konu tasarımı yapmışsınız tebrik ederim.

    • Paketler kısmında maddelendirme ile daha vurucu bir tasarım yapılabilir.
    Mesela bir örnek olarak;

    Bunların dışında gayet göze hitap eden bir portfolyo var. Tebrik eder bol kazançlar dilerim


    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar. Konu tasarımınız göz alıcı çok beğendim.

    • Türkiyenin en iyi, en kaliteli, en uygun bu tümceler artık tozlandı.
    İlgi çekici birşeylerin olması gerektiğini düşünüyorum. Farklılık gerekli.

    • Mesela şuan gelişi güzel bir farklılık sunmak isterim.

    "Soğuk ve robotik metinlerden oluşan makaleler... Buna daha ne kadar katlanacaksınız?
    Bu makaleleri insanlar okuyacak. Onlara değer verdiğinizi göstermeniz gerekiyor. Nasıl mı?

    Makaleleriniz önce beyaz bir kağıda elle yazılıyor. Elle yazım tekniğimiz, kelimelere karakter ve ruh katıyor.
    Daha sonra yazılan bu ilk taslak bilgisayara aktarılmadan önce 1 saat ilham dolabımızda bekliyor.
    Bu süre boyunca zihnimiz makaleden uzaklaşıyor. Sonra makaleyi tekrar gözden geçiriyoruz.
    Ve bilgisayara aktarıp revizelerimizi yapıyoruz. Artık birilerinin baştan sonra okumasına değecek makalelere sahipsiniz!"

    Makale hizmeti veriyor olsaydım, bu hikayeyi kesinlikle kullanırdım (: Benzersiz...


    giaxart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, imzamdaki konuyu inceleyebilirsiniz sevinirim.
    Merhabalar hocam (:

    Grafik tasarımda müşteriyi yakalayan elbette görsellerdir.
    Konu tasarımınız oldukça göz alıcı. Güzel bir portfolyonuz da var.

    Yine de etkileyici metinlerle ikna edici bir üslup kullanabilirsiniz.
    Broşür tarzında ticari konulardan ziyade müşterinizle yüz yüze konuşuyormuş gibi olmasını tercih ederim.

    • Bireysel olarak hizmet sunduğunuz için kişisel bir üslup kullanabilirsiniz.

    "Keskin gözlerim tüm detayları yakalar."
    "Hayal gücümü kullanmadığım tek bir piksel bile yok!"
    "Zihninizi okur ve çalışmalarıma yansıtırım."

    • Portfolyonuzun başlıkları şu şekilde olabilir.
    "Tahmin Edeyim. Aradığınız Sosyal Medya Tasarımları Bunlar."
    "İnanıyorum. Siz de Böyle Logo Tasarımları İstiyorsunuz."
    "Görmezden Gelemeyeceğiniz Gönderi Tasarımları"
    "Projenize Güç Katan Konu Tasarımları"

    Bunlar sadece x tasarımı demenin çok ötesindedir.
    Bu şekilde kelimelere ruh ve anlam katmış olursunuz.
    Sıfatsız ve tanımsız tümcelerin etkisi azdır.
    Vurgulayıcı ön ekler ve tamamlayıcılar kullanabilirsiniz.

    Hepsi bu. Teşekkürler
    • sukur
    • Altuggundogdu
    • emreozden
    sukur, Altuggundogdu, emreozden ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.