candarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemen yorumluyorum
Öncelikle konu tasarımınıza bayıldım.
Mizanpaj ve görsel çekicilik çok iyi kurgulanmış.

• Sahaya çıkmanın vakti geldi! kısmında cümle ekran başından sonuna kadar gidiyor ya,
işte bu okumayı zorlaştırıyor üstadım.
Konu tasarımınızın konumu hizasınca bu yazıyı ortalayın. Ve kenardan-kenara uzunluğunu kısaltın.

• En üst yazı kısmını kaldırın demiyorum. Çünkü görsel yüklenene kadar bu yazı ziyaretçiyi oyalıyor. Bu bir taktik aslında.
Ama bana kalırsa burada yazdığınız metin geliştirilmeli.
İlk izlenim tekrarı olmayan bir fırsat. Sadece konu başlığı ve konunun en üstü bile sonuçlarınızı büyük ölçüde etkiliyor.
Gerekirse saatlerinizi ayırın ama bu noktalarda eşsiz birşey ortaya koyun.

• Işıık hızına çıkmaya hazır olun! kısmında hazır olda bekliyoruz. Bunda sıkıntı yok
Nitekim hemen bitişiğindeki alt metin bence fazla uzun.
Empati yapın dan sonraki cümleler törpülenebilir kaldırılabilir

Onun dışında herşey mükemmel