• 09-10-2021, 19:46:39
    #19
    Merhaba, imzamızda konumuz mevcut
  • 09-10-2021, 19:51:10
    #20
    Detaylı yorumunuzu bekliyorum teşekkür ederim.

    https://www.r10.net/account-lisans-i...-128293-a.html
  • 09-10-2021, 19:52:27
    #21
    Platin üye
    Imzamdaki konu hakkındaki görüşlerinizi pm alabilir miyim üstat
  • 09-10-2021, 19:52:28
    #22
    Merhaba bende merak ettim bannera tıklayarak ulaşabilirsiniz teşekkürler
  • 09-10-2021, 20:03:16
    #23
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba üstad,
    Yorumunu dinlemek isterim. Bannerdaki ticaret konusu için.
    Merhabalar.
    Öncelikle şık bir şekilde dizayn edilmiş konunuz tebrik ederim (:

    • Nitekim en sol üstteki baby blue rengindeki çerçeve üstüne beyaz yazı çok silik kalmış. Burada bir renk değişikliğine gidebilirsiniz.


    • Konularımızda tasarruflar yapmamız gerekir. Mesela İş Alımı Şu Anda Açıktır. ibaresi bana kalırsa fazlalık.
    Çünkü biz olabildiğince salt bilgi vermek istiyoruz potansiyel müşteriye. Zihnine attığımız her bir fazla kanca kafasını karıştıracaktır.
    Bu açıdan bana kalırsa iş alımının açık olduğu ibaresi fazlalık.

    • Anlaşılabilir olmak için kelime sayısını az tutmalıyız. Adolf Hitler'i tasvip etmem. Ama insanların zihninde yer edinmeyi bilen biriydi.
    Bunu da bir cümlede maksimum 8-9 kelime kullanmasına borçludur. Kendisi ve akıl hocası Gobbels söylüyor.
    Sizin konunuzda gözüme çarpan bazı bağlaçlar var. Devamlı olarak 've' diyerek cümleyi uzatmamalısınız.
    Bu şekilde okuyucu cümlenin sonuna geldiğinde başını unutur. Okuyucunun zihnine ulaşmanın anahtarı basitliktir. Basitlik satışı kolaylaştırır. Nacizane tavsiyemdir.

    Temelde bunlara dikkat edebilirsiniz teşekkürler


    samethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/instagram/293815...post1080897047

    Detaylı yorumunuzu bekliyorum teşekkür ederim
    Merhabalar
    Öncelikle rica ederim (:
    • Referans alımımız bitmiştir ibaresi bana kalırsa fazlalık. Mikelenjeloya sormuşlar nasıl böyle eşsiz heykeller yapıyorsun.
    Mikelenjelo demiş ki, 'pek birşey yapmıyorum. sadece fazlalıkları atıyorum'. Buradan alınacak çok ders var

    • Görsel olarak yeterli ve şık bir konu tasarımınız var. Elbette geliştirilebilir.
    Bununla birlikte konunuzun heyecan verici farklılıklar katabilirsiniz.

    İnsanları 'vay be' anları ile yakaladığınızda tüm konunuzu okutabilirsiniz.
    Mesela 'uçuşa hazır mısınız' sanki biraz klişeleşmiş gibi (:
    Bunu artık o kadar çok duyduk ki heyecan hislerimiz törpülendi.

    • Özellikle üst kısım heyecan verici, merak uyandırıcı ve ilgi çekici olması gerekir.
    Above the fold okuyucuyu ya tutar, yada kaybeder. Bu noktaya yoğunlaşabilirsiniz.

    Nacizane yorumumdur
    semiih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satış konum imzamda alırım bi yorumunuzu
    Mizanpajı ve görselliği harika bir konu tasarımı! Cümleler kısa ve basit.
    Konunun en üstündeki karnaval coşkusu kesinlikle okuyucuyu içine çekiyor.


    • Sadece sol üst 'çekiliş hizmetleri' başlığının bölgesi revize edilebilir.

    Ben üst kısmın olabildiğince az şey içermesi gerektiğini düşünüyorum.
    Yani o kısımdaki 9 satır yazı hem iç içe girmiş gibi. Hem de çok fazla şey anlatmaya çalışıyor.
    İnsanlar bir içerikle ilk karşılaştıklarında 'kolay yutulabilir lokma' olarak görmesi önemli.
    Bir anda enformasyon aktarımı başlarsa, yıldırıcı olabilir.

    Onun dışında renk uyumu, görsel seçimi ve metinler gerçekten harika.
    Teşekkürler (:


    ekareklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle bu güzel konu içine size teşekkür ederim. Fikirleriniz benim için önemlidir.

    https://www.r10.net/grafik-tasarimci...-127942-a.html
    Ne demek rica ederim (:

    • Diğer arkadaşa da aynı yorumda bulundum. 'uçuşa hazır mısınız' ' yükselişe hazır mısınız'
    bu tümceler artık demode oldu. İlk intiba önemli. Burada farklı bir giriş yapılırsa daha heyecan verici olur diye düşünüyorum.

    Mesela gelişi güzel bir örnek olsun.
    'Zirveyi koklamaya ne dersiniz?'
    Çok mu anlamlı değil. Ama en azından 'bu ne ki?' dedirten cinsten.

    Yada ters psikoloji.
    'Açıkcası Göklere Çıkarmıyoruz!'
    Bu da çok dikkat çekici olacaktır. Çünkü herkes göklere çıkarttığını iddaa ederken, bu şekilde sıyrılabilirsiniz.
    Satış metninizde de 'göklere çıkarmıyoruz' demenize rağmen alt mesaj verebilirsiniz.
    'Henüz göklere çıkartmıyoruz. Fakat incelerseniz o noktaya çok da uzak değiliz.'

    Yani farklılık insanların dikkatini çeker. Ve sunduğunuz içeriğin daha kolay kabullenilmesini sağlar.

    Bu tavsiyede bulunabilirim
  • 09-10-2021, 20:05:33
    #24
    OVK
    TANİTİMPRO.COM|OVKWEB
    Merhaba bizde faydalanalım hocam imzamdaki 2 oyun satışı incelermisin
  • 09-10-2021, 20:08:25
    #25
    Yazılım Hizmetleri
    Bu tür konular çok hoşuma gidiyor (:
    Benimde imzamdaki konuma bakıp öneride bulunursanız sevinirim
  • 09-10-2021, 20:10:10
    #26
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.
    Öncelikle şık bir şekilde dizayn edilmiş konunuz tebrik ederim (:

    • Nitekim en sol üstteki baby blue rengindeki çerçeve üstüne beyaz yazı çok silik kalmış. Burada bir renk değişikliğine gidebilirsiniz.


    • Konularımızda tasarruflar yapmamız gerekir. Mesela İş Alımı Şu Anda Açıktır. ibaresi bana kalırsa fazlalık.
    Çünkü biz olabildiğince salt bilgi vermek istiyoruz potansiyel müşteriye. Zihnine attığımız her bir fazla kanca kafasını karıştıracaktır.
    Bu açıdan bana kalırsa iş alımının açık olduğu ibaresi fazlalık.

    • Anlaşılabilir olmak için kelime sayısını az tutmalıyız. Adolf Hitler'i tasvip etmem. Ama insanların zihninde yer edinmeyi bilen biriydi.
    Bunu da bir cümlede maksimum 8-9 kelime kullanmasına borçludur. Kendisi ve akıl hocası Gobbels söylüyor.
    Sizin konunuzda gözüme çarpan bazı bağlaçlar var. Devamlı olarak 've' diyerek cümleyi uzatmamalısınız.
    Bu şekilde okuyucu cümlenin sonuna geldiğinde başını unutur. Okuyucunun zihnine ulaşmanın anahtarı basitliktir. Basitlik satışı kolaylaştırır. Nacizane tavsiyemdir.

    Temelde bunlara dikkat edebilirsiniz teşekkürler




    Merhabalar
    Öncelikle rica ederim (:
    • Referans alımımız bitmiştir ibaresi bana kalırsa fazlalık. Mikelenjeloya sormuşlar nasıl böyle eşsiz heykeller yapıyorsun.
    Mikelenjelo demiş ki, 'pek birşey yapmıyorum. sadece fazlalıkları atıyorum'. Buradan alınacak çok ders var

    • Görsel olarak yeterli ve şık bir konu tasarımınız var. Elbette geliştirilebilir.
    Bununla birlikte konunuzun heyecan verici farklılıklar katabilirsiniz.

    İnsanları 'vay be' anları ile yakaladığınızda tüm konunuzu okutabilirsiniz.
    Mesela 'uçuşa hazır mısınız' sanki biraz klişeleşmiş gibi (:
    Bunu artık o kadar çok duyduk ki heyecan hislerimiz törpülendi.

    • Özellikle üst kısım heyecan verici, merak uyandırıcı ve ilgi çekici olması gerekir.
    Above the fold okuyucuyu ya tutar, yada kaybeder. Bu noktaya yoğunlaşabilirsiniz.

    Nacizane yorumumdur

    Mizanpajı ve görselliği harika bir konu tasarımı! Cümleler kısa ve basit.
    Konunun en üstündeki karnaval coşkusu kesinlikle okuyucuyu içine çekiyor.


    • Sadece sol üst 'çekiliş hizmetleri' başlığının bölgesi revize edilebilir.

    Ben üst kısmın olabildiğince az şey içermesi gerektiğini düşünüyorum.
    Yani o kısımdaki 9 satır yazı hem iç içe girmiş gibi. Hem de çok fazla şey anlatmaya çalışıyor.
    İnsanlar bir içerikle ilk karşılaştıklarında 'kolay yutulabilir lokma' olarak görmesi önemli.
    Bir anda enformasyon aktarımı başlarsa, yıldırıcı olabilir.

    Onun dışında renk uyumu, görsel seçimi ve metinler gerçekten harika.
    Teşekkürler (:




    Ne demek rica ederim (:

    • Diğer arkadaşa da aynı yorumda bulundum. 'uçuşa hazır mısınız' ' yükselişe hazır mısınız'
    bu tümceler artık demode oldu. İlk intiba önemli. Burada farklı bir giriş yapılırsa daha heyecan verici olur diye düşünüyorum.

    Mesela gelişi güzel bir örnek olsun.
    'Zirveyi koklamaya ne dersiniz?'
    Çok mu anlamlı değil. Ama en azından 'bu ne ki?' dedirten cinsten.

    Yada ters psikoloji.
    'Açıkcası Göklere Çıkarmıyoruz!'
    Bu da çok dikkat çekici olacaktır. Çünkü herkes göklere çıkarttığını iddaa ederken, bu şekilde sıyrılabilirsiniz.
    Satış metninizde de 'göklere çıkarmıyoruz' demenize rağmen alt mesaj verebilirsiniz.
    'Henüz göklere çıkartmıyoruz. Fakat incelerseniz o noktaya çok da uzak değiliz.'

    Yani farklılık insanların dikkatini çeker. Ve sunduğunuz içeriğin daha kolay kabullenilmesini sağlar.

    Bu tavsiyede bulunabilirim
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederim
  • 09-10-2021, 20:19:37
    #27
    Morklati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen iletiyorum görüşlerimi (:

    • Daha çok hizmetin özelliklerine odaklanılmış bir konunuz var.
    Fakat bu potaniyel müşterileriniz satın alma kararını arttırmaz.
    Bir ürünün yada hizmetin sadece özellikleri ikna edici değildir.
    Ve zaten özelliğe odaklanmak yerine faydaya odaklanmalısınız.

    Hamburger reklamları hamburgerin besin değerlerinden söz etmez.
    O hamburgerin pişerken çıkarttığı 'cız' sesini yada tüketicinin yüzündeki mutluluğun resmini işlerler.
    Kaç derece sıcaklıkta piştiği gibi özellikler tüketici için pek bir anlam ifadeetmez.

    • Okuyucuyu hızlı yakalayabilmek için üst kısma özen gösterebilirsiniz.
    Bir motto, slogan yada dikkat çekici başlık olabilir.
    Sizin başlangıcınız Her Gün Düzenli Olarak x takipçi gönderiyoruz.

    Burada söz gelimi bir slogan sallıyorum.
    Köyünüzdeki domates kadar organik!

    Dikkat çekici mi? Bence öyle.

    • Dediğim gibi konu çoğunlukla hizmetin özellikleri etrafında dönüyor.
    Daha iştah kabartan noktalara parmak basılabilir.

    • Metinlerinizi başlıklar halinde ayrıştırmanız da faydalı olacaktır.

    Genel hatlarıyla basit ve anlaşılır bir konseptiniz olsa da,
    bence biraz daha geliştirilmesi gerekiyor. Teşekkürler. (: