Merhabalar.
Öncelikle şık bir şekilde dizayn edilmiş konunuz tebrik ederim (:
Nitekim en sol üstteki baby blue rengindeki çerçeve üstüne beyaz yazı çok silik kalmış. Burada bir renk değişikliğine gidebilirsiniz.
Konularımızda tasarruflar yapmamız gerekir. Mesela İş Alımı Şu Anda Açıktır. ibaresi bana kalırsa fazlalık.
Çünkü biz olabildiğince salt bilgi vermek istiyoruz potansiyel müşteriye. Zihnine attığımız her bir fazla kanca kafasını karıştıracaktır.
Bu açıdan bana kalırsa iş alımının açık olduğu ibaresi fazlalık.
Anlaşılabilir olmak için kelime sayısını az tutmalıyız. Adolf Hitler'i tasvip etmem. Ama insanların zihninde yer edinmeyi bilen biriydi.
Bunu da bir cümlede maksimum 8-9 kelime kullanmasına borçludur. Kendisi ve akıl hocası Gobbels söylüyor.
Sizin konunuzda gözüme çarpan bazı bağlaçlar var. Devamlı olarak 've' diyerek cümleyi uzatmamalısınız.
Bu şekilde okuyucu cümlenin sonuna geldiğinde başını unutur. Okuyucunun zihnine ulaşmanın anahtarı basitliktir. Basitlik satışı kolaylaştırır. Nacizane tavsiyemdir.
Temelde bunlara dikkat edebilirsiniz teşekkürler
Merhabalar

Öncelikle rica ederim (:
Referans alımımız bitmiştir ibaresi bana kalırsa fazlalık. Mikelenjeloya sormuşlar nasıl böyle eşsiz heykeller yapıyorsun.
Mikelenjelo demiş ki, 'pek birşey yapmıyorum. sadece fazlalıkları atıyorum'. Buradan alınacak çok ders var
Görsel olarak yeterli ve şık bir konu tasarımınız var. Elbette geliştirilebilir.
Bununla birlikte konunuzun heyecan verici farklılıklar katabilirsiniz.
İnsanları 'vay be' anları ile yakaladığınızda tüm konunuzu okutabilirsiniz.
Mesela 'uçuşa hazır mısınız' sanki biraz klişeleşmiş gibi (:
Bunu artık o kadar çok duyduk ki heyecan hislerimiz törpülendi.
Özellikle üst kısım heyecan verici, merak uyandırıcı ve ilgi çekici olması gerekir.
Above the fold okuyucuyu ya tutar, yada kaybeder. Bu noktaya yoğunlaşabilirsiniz.
Nacizane yorumumdur
Mizanpajı ve görselliği harika bir konu tasarımı! Cümleler kısa ve basit.
Konunun en üstündeki karnaval coşkusu kesinlikle okuyucuyu içine çekiyor.
Sadece sol üst 'çekiliş hizmetleri' başlığının bölgesi revize edilebilir.
Ben üst kısmın olabildiğince az şey içermesi gerektiğini düşünüyorum.
Yani o kısımdaki 9 satır yazı hem iç içe girmiş gibi. Hem de çok fazla şey anlatmaya çalışıyor.
İnsanlar bir içerikle ilk karşılaştıklarında 'kolay yutulabilir lokma' olarak görmesi önemli.
Bir anda enformasyon aktarımı başlarsa, yıldırıcı olabilir.
Onun dışında renk uyumu, görsel seçimi ve metinler gerçekten harika.
Teşekkürler (:
Ne demek rica ederim (:
Diğer arkadaşa da aynı yorumda bulundum. 'uçuşa hazır mısınız' ' yükselişe hazır mısınız'
bu tümceler artık demode oldu. İlk intiba önemli. Burada farklı bir giriş yapılırsa daha heyecan verici olur diye düşünüyorum.
Mesela gelişi güzel bir örnek olsun.
'Zirveyi koklamaya ne dersiniz?'
Çok mu anlamlı değil. Ama en azından 'bu ne ki?' dedirten cinsten.
Yada ters psikoloji.
'Açıkcası Göklere Çıkarmıyoruz!'
Bu da çok dikkat çekici olacaktır. Çünkü herkes göklere çıkarttığını iddaa ederken, bu şekilde sıyrılabilirsiniz.
Satış metninizde de 'göklere çıkarmıyoruz' demenize rağmen alt mesaj verebilirsiniz.
'Henüz göklere çıkartmıyoruz. Fakat incelerseniz o noktaya çok da uzak değiliz.'
Yani farklılık insanların dikkatini çeker. Ve sunduğunuz içeriğin daha kolay kabullenilmesini sağlar.
Bu tavsiyede bulunabilirim