En mantıklısı r10.net hesabınızı eşinize verin. Sağlık anlamında makaleler yazsın güzel paralar kazanabilir
Hocam denedim onuda mevcut web siteme yazı yaz sana r10da ne kadar veriyolarsa vereyim dedim. 3. satırda başım döndü diye kalktı Yazdığına devam edeyim dedim bi Anyadan bi Konyadan yazmış
Hocam denedim onuda mevcut web siteme yazı yaz sana r10da ne kadar veriyolarsa vereyim dedim. 3. satırda başım döndü diye kalktı Yazdığına devam edeyim dedim bi Anyadan bi Konyadan yazmış
Hayırlısı hocam, o zaman siz yazmaya başlayın yenge çalışmaktan bıkmış
Bende hanımı ikna etmeye çalışıyorum hocam o çocuk istiyor bende diyorum ki bebeğin maddi olarak masrafı çok kendimizi toparlayalım öyle diye kendisi sizin gibi hallederiz ya nolacak ya filan diyor 😂 Ama benim dediğim olacak tabii 😅
Bende hanımı ikna etmeye çalışıyorum hocam o çocuk istiyor bende diyorum ki bebeğin maddi olarak masrafı çok kendimizi toparlayalım öyle diye kendisi sizin gibi hallederiz ya nolacak ya filan diyor 😂 Ama benim dediğim olacak tabii 😅
Hocam kadınlarla çok inatlaşmamak lazım. Bir yerden sonra sırf inat uğruna çocuğu kucağınıza verebilir dikkat edin
Hocam kadınlarla çok inatlaşmamak lazım. Bir yerden sonra sırf inat uğruna çocuğu kucağınıza verebilir dikkat edin
Hocam o zaman şükreder elimizden geleni yaparız 😊 Ben çocukları çok severim çocuğum olsa hele ki kızım çok mutlu olurum ama benim tek derdim aileme çocuğuma helalinden güzel bir ekonomik hayatları olsun tek derdim bu. Hanımı da güzellikle ikna edeceğim inşallah 😂