Bende hanımı ikna etmeye çalışıyorum hocam o çocuk istiyor bende diyorum ki bebeğin maddi olarak masrafı çok kendimizi toparlayalım öyle diye kendisi sizin gibi hallederiz ya nolacak ya filan diyor 😂 Ama benim dediğim olacak tabii 😅
Hocam kadınlarla çok inatlaşmamak lazım. Bir yerden sonra sırf inat uğruna çocuğu kucağınıza verebilir dikkat edin