VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kadınlarla çok inatlaşmamak lazım. Bir yerden sonra sırf inat uğruna çocuğu kucağınıza verebilir dikkat edin
Hocam o zaman şükreder elimizden geleni yaparız 😊 Ben çocukları çok severim çocuğum olsa hele ki kızım çok mutlu olurum ama benim tek derdim aileme çocuğuma helalinden güzel bir ekonomik hayatları olsun tek derdim bu. Hanımı da güzellikle ikna edeceğim inşallah 😂