• 29-09-2021, 20:23:24
    #28
    WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar son dakikayı sunuyorum rahatsız ettiklerimden özür diliyorum. Beyefendi otobüsle geldi, araba ile aldım. İsmini belirtmeyeceğim bir şirketin yönetim kurulu başkanıymış kendisi. Onlarca fabrika ve evleri varmış, ilanımıza denk gelince çok beğenmiş. Bu gün babam ben annem görüştük, 61 yaşında çok beyefendi birisi. Evi gezdirdik, çay ikram ettik. Evi alacağını, isveçteki avukatı 3.doz koronavirüs aşısını vurdurduktan sona komaya girdiğini, komada olduğu için ödeme alamadıklarını, dün birini gönderip işlem yapamadığı için bir belge alıp, Türkiye'ye paranın transferini yapacaklarını söyledi. Para Türkiye'ye geldiğinde direkt olarak evin ödemesini yapıp, noter işlemlerini tamamlayacağımızı söyledi. Evi komple eşyalarını da istiyor, yattığımız yatağı, baktığımız tvyi vs. Çok hayırsever birisiymiş, önceki evlerindeki tüm eşyaları durumu iyi olmayanlara vermiş. Eski eşyalarımızı da aynı şekilde durumu olmayanlara verecekmiş. Pazarlık yapmadı, 1.300.000 TL de anlaştık. Şuan paranın Türkiye'ye gelmesini bekliyoruz hepimiz, evi alınca direkt kendisi oturacakmış hanımı ile. O Yüzden Ödeme ve noter işlemleri tamamlandıktan sonra 15 gün süre veriyor bize ev bulup çıkmamız için. Kötü bir amacı yokmuş ama çok şaşırtıcı bir konu, ailecek inanamıyoruz..
    Üstün bir şans ve de hayretler içerisinde bakaraktan şansınızı kutlarım hocam. Cidden bu neymiş yav! 😂
  • 29-09-2021, 20:36:54
    #29
    WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar son dakikayı sunuyorum rahatsız ettiklerimden özür diliyorum. Beyefendi otobüsle geldi, araba ile aldım. İsmini belirtmeyeceğim bir şirketin yönetim kurulu başkanıymış kendisi. Onlarca fabrika ve evleri varmış, ilanımıza denk gelince çok beğenmiş. Bu gün babam ben annem görüştük, 61 yaşında çok beyefendi birisi. Evi gezdirdik, çay ikram ettik. Evi alacağını, isveçteki avukatı 3.doz koronavirüs aşısını vurdurduktan sona komaya girdiğini, komada olduğu için ödeme alamadıklarını, dün birini gönderip işlem yapamadığı için bir belge alıp, Türkiye'ye paranın transferini yapacaklarını söyledi. Para Türkiye'ye geldiğinde direkt olarak evin ödemesini yapıp, noter işlemlerini tamamlayacağımızı söyledi. Evi komple eşyalarını da istiyor, yattığımız yatağı, baktığımız tvyi vs. Çok hayırsever birisiymiş, önceki evlerindeki tüm eşyaları durumu iyi olmayanlara vermiş. Eski eşyalarımızı da aynı şekilde durumu olmayanlara verecekmiş. Pazarlık yapmadı, 1.300.000 TL de anlaştık. Şuan paranın Türkiye'ye gelmesini bekliyoruz hepimiz, evi alınca direkt kendisi oturacakmış hanımı ile. O Yüzden Ödeme ve noter işlemleri tamamlandıktan sonra 15 gün süre veriyor bize ev bulup çıkmamız için. Kötü bir amacı yokmuş ama çok şaşırtıcı bir konu, ailecek inanamıyoruz..
    Yalan üstüne yalan gibi hocam kanitlayici herhangi bisey goatermesini istedinizmi ya da kapora biraktimi ?

    Size olacaklari soyliyim yarin veya diger gün bisey icin para isteyecek
  • 29-09-2021, 20:49:15
    #30
    WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar son dakikayı sunuyorum rahatsız ettiklerimden özür diliyorum. Beyefendi otobüsle geldi, araba ile aldım. İsmini belirtmeyeceğim bir şirketin yönetim kurulu başkanıymış kendisi. Onlarca fabrika ve evleri varmış, ilanımıza denk gelince çok beğenmiş. Bu gün babam ben annem görüştük, 61 yaşında çok beyefendi birisi. Evi gezdirdik, çay ikram ettik. Evi alacağını, isveçteki avukatı 3.doz koronavirüs aşısını vurdurduktan sona komaya girdiğini, komada olduğu için ödeme alamadıklarını, dün birini gönderip işlem yapamadığı için bir belge alıp, Türkiye'ye paranın transferini yapacaklarını söyledi. Para Türkiye'ye geldiğinde direkt olarak evin ödemesini yapıp, noter işlemlerini tamamlayacağımızı söyledi. Evi komple eşyalarını da istiyor, yattığımız yatağı, baktığımız tvyi vs. Çok hayırsever birisiymiş, önceki evlerindeki tüm eşyaları durumu iyi olmayanlara vermiş. Eski eşyalarımızı da aynı şekilde durumu olmayanlara verecekmiş. Pazarlık yapmadı, 1.300.000 TL de anlaştık. Şuan paranın Türkiye'ye gelmesini bekliyoruz hepimiz, evi alınca direkt kendisi oturacakmış hanımı ile. O Yüzden Ödeme ve noter işlemleri tamamlandıktan sonra 15 gün süre veriyor bize ev bulup çıkmamız için. Kötü bir amacı yokmuş ama çok şaşırtıcı bir konu, ailecek inanamıyoruz..

    Biz de inanamıyoruz şuan.
    Bu şey maillerine benzettim. savaştan kaçtım, miras kaldı, şurda bilmem kaç milyon dolarım var. hesabına atacağım vss.

    Hayırlısı artık. inş düzgün çıkarda sorunsuz satış yaparsınız.
  • 29-09-2021, 20:53:06
    #31
    BOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalan üstüne yalan gibi hocam kanitlayici herhangi bisey goatermesini istedinizmi ya da kapora biraktimi ?

    Size olacaklari soyliyim yarin veya diger gün bisey icin para isteyecek
    Yarın ev için arayacağını söyledi, ödemesini aldığında bize işlemler için ulaşacak. Kesinlikle biz ödeme yapmayacağız, herhangi bir garantimiz yok dediğiniz gibi. Şuan hayretler içerisinde oturduk ailecek bu konuyu konuşuyoruz
  • 29-09-2021, 21:01:22
    #32
    WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar son dakikayı sunuyorum rahatsız ettiklerimden özür diliyorum. Beyefendi otobüsle geldi, araba ile aldım. İsmini belirtmeyeceğim bir şirketin yönetim kurulu başkanıymış kendisi. Onlarca fabrika ve evleri varmış, ilanımıza denk gelince çok beğenmiş. Bu gün babam ben annem görüştük, 61 yaşında çok beyefendi birisi. Evi gezdirdik, çay ikram ettik. Evi alacağını, isveçteki avukatı 3.doz koronavirüs aşısını vurdurduktan sona komaya girdiğini, komada olduğu için ödeme alamadıklarını, dün birini gönderip işlem yapamadığı için bir belge alıp, Türkiye'ye paranın transferini yapacaklarını söyledi. Para Türkiye'ye geldiğinde direkt olarak evin ödemesini yapıp, noter işlemlerini tamamlayacağımızı söyledi. Evi komple eşyalarını da istiyor, yattığımız yatağı, baktığımız tvyi vs. Çok hayırsever birisiymiş, önceki evlerindeki tüm eşyaları durumu iyi olmayanlara vermiş. Eski eşyalarımızı da aynı şekilde durumu olmayanlara verecekmiş. Pazarlık yapmadı, 1.300.000 TL de anlaştık. Şuan paranın Türkiye'ye gelmesini bekliyoruz hepimiz, evi alınca direkt kendisi oturacakmış hanımı ile. O Yüzden Ödeme ve noter işlemleri tamamlandıktan sonra 15 gün süre veriyor bize ev bulup çıkmamız için. Kötü bir amacı yokmuş ama çok şaşırtıcı bir konu, ailecek inanamıyoruz..

    Vayyy be hayırlısı olsun hocam
  • 29-09-2021, 22:34:52
    #33
    İsmi cismi yok mu hocam stalklasaydın bi netten teyit için
  • 29-09-2021, 22:54:24
    #34
    Tam35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsmi cismi yok mu hocam stalklasaydın bi netten teyit için
    baktım hocam bakmaz mıyım bir çok çalışanı olan bi şirketin yönetim kurulu başkanı adam
  • 30-09-2021, 00:24:41
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    simdi soyle bakinca 90 bin pound ev aliyor yani cokta abartilacak bir sey yok. oldugu ulkede evler zaten 700-800 bin euro .d
    yani cerez parasina sizden ev aliyor sizde cok buyuk
  • 30-09-2021, 10:01:25
    #36
    Taksi tutacak parası mı yokmuş koskoca fabrikatörün acaba!

    Dikkatli olun. Gidecekseniz de yalnız gitmeyin...

    Edit : olay bitmiş bile