Arkadaşlar son dakikayı sunuyorum rahatsız ettiklerimden özür diliyorum. Beyefendi otobüsle geldi, araba ile aldım. İsmini belirtmeyeceğim bir şirketin yönetim kurulu başkanıymış kendisi. Onlarca fabrika ve evleri varmış, ilanımıza denk gelince çok beğenmiş. Bu gün babam ben annem görüştük, 61 yaşında çok beyefendi birisi. Evi gezdirdik, çay ikram ettik. Evi alacağını, isveçteki avukatı 3.doz koronavirüs aşısını vurdurduktan sona komaya girdiğini, komada olduğu için ödeme alamadıklarını, dün birini gönderip işlem yapamadığı için bir belge alıp, Türkiye'ye paranın transferini yapacaklarını söyledi. Para Türkiye'ye geldiğinde direkt olarak evin ödemesini yapıp, noter işlemlerini tamamlayacağımızı söyledi. Evi komple eşyalarını da istiyor, yattığımız yatağı, baktığımız tvyi vs. Çok hayırsever birisiymiş, önceki evlerindeki tüm eşyaları durumu iyi olmayanlara vermiş. Eski eşyalarımızı da aynı şekilde durumu olmayanlara verecekmiş. Pazarlık yapmadı, 1.300.000 TL de anlaştık. Şuan paranın Türkiye'ye gelmesini bekliyoruz hepimiz, evi alınca direkt kendisi oturacakmış hanımı ile. O Yüzden
Ödeme ve noter işlemleri tamamlandıktan sonra 15 gün süre veriyor bize ev bulup çıkmamız için. Kötü bir amacı yokmuş ama çok şaşırtıcı bir konu, ailecek inanamıyoruz..